اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

اعزام 100 درصدی دانش‌آموزان دوم متوسطه به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اعزام 100 درصدی دانش‌آموزان دوم متوسطه به راهیان نور مدنظر ماست.

اعزام 100 درصدی دانش‌آموزان دوم متوسطه به اردوی راهیان نور

احمد محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در خصوص اجرای طرح کاروان راهیان نور برای دانش‌آموزان دوم متوسطه در قالب درس آمادگی دفاعی ما با تمام توان و ظرفیت خود اعم از دانش‌آموزان و معلمان و مربیان آماده مشارکت در این طرح هستیم و سعی داریم کمی و کاستی‌ها را برطرف کرده و در سال تحصیلی آینده یک حرکت خوبی را نظاره‌گر باشیم.

محمود‌زاده از متولیان این حوزه خواست آخرین آمار دانش‌آموزی را به صورت دقیق احصا کرده و نسبت به اعزام آنها به مناطق عملیاتی جنوب اقدام کنند.

وی موضوع دریافت رضایت‌نامه از اولیای دانش‌آموزان برای اعزام را یادآور شد و تصریح کرد: باید در کسب رضایت‌نامه به سمتی حرکت کنیم تا با توجیه مناسب اولیای دانش‌آموزان و والدین آنها بتوانیم زمینه 100 درصدی حضور دانش‌آموزان را فراهم آوریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان داشت: باید یک تفاوتی میان اردوی دانش‌آموزان در مناطق جنوب با اردوهای معمولی قائل شویم و به گونه‌ای حرکت کنیم تا با برنامه‌ریزی درست و گام به گام اهداف این طرح را محقق کنیم تا مشکلی از بابت تامین خودرو، غذا و سایر مایحتاج ضروری به وجود نیاید.

محمود‌زاده به مسئولان آموزش و پرورش و سپاه توصیه کرد در این زمینه برنامه‌های گام به گام خود را با عنوان "از مدرسه تا مدرسه" تهیه کنند تا تمام مراحل اعزام مشخص و تعیین شده باشد و پیش‌بینی‌های لازم در تامین مکان،‌ فضا، تهیه بسته‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات، تامین هزینه‌ها،‌ اسکان موقت و خرید‌های احتمالی برای دانش‌آموزان معین شود تا با کمترین کاستی این اردوهای تاثیر‌گذار فرهنگی، معرفتی و ارزشی انجام شود.

این مسئول در ادامه ضرورت تهیه بسته‌های فرهنگی و همچنین گنجاندن یک مسابقه در قالب خاطره‌گویی در درون این برنامه را به همراه تهیه و توزیع جوایز برای برگزیدگان را یادآور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: برنامه افتتاح اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور باید آبرومند برگزار شود تا اهداف طرح به صورت دقیق تبیین شده و اطلاع‌رسانی شود تا مشکلات احتمالی نیز به سرعت از بین برود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول