اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

زیرساخت‎های اردوهای راهیان نور در استان بوشهر تامین شود

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: همه مسئولان برای ایجاد و تامین زیرساخت‎های مناسب برای برگزاری اردوهای راهیان نور در استان بوشهر تلاش کنند.

زیرساخت‎های اردوهای راهیان نور در استان بوشهر تامین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در آیین تجلیل از عوامل و مسئولان راهیان نور دریایی استان بوشهر اظهار داشت: حضور جوانان و نوجوانان در سرزمین‎های مقدس و مناطق جنگی بر روح و روان آنان اثر معنوی می‎گذارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: باید زمینه‎ای فراهم شود تا نسلی که انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده ‎است با رشادت‎ها، ایثار و جانفشانی‎های شهدا و ایثارگران در دفاعی مقدس و جانانه از این سرزمین به خوبی آشنا شوند و این مسئولیت سنگین بر عهده ماست و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور در استان بوشهر افزود: تلاش می‎کنیم با ایجاد زیرساخت‎های لازم در این عرصه، زمینه حضور هر چه بیشتر اقشار مختلف در این اردوها در استان بوشهر را فراهم کنیم.

استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر یادآور شد: افتخار دولت دهم این است که مدال افتخار احیاکننده گفتمان انقلاب و امام را از مقام معظم رهبری دریافت کرده است.

وی تصریح کرد: کسب این مدال پرافتخار و رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال پایانی خدمت دولت دهم انگیزه مضاعفی را به بدنه اجرایی دولت به منظور ارائه خدمتگزاری هر چه بیشتر تزریق کرده است.

جهانبخش خاطر نشان کرد: افتخار دیگر این دولت این است که ادامه‌دهنده راه شهیدان رجایی و باهنر است و با شعار عدالت‎محوری و خدمت بی‎منت با تلاش شبانه‎روزی به مردم خدمتگزاری می‎کند.

وی افزود: عزت، اقتدار و سربلندی امروز نظام از برکت خون شهداست و در این مراسم تجدید میثاق می‎کنیم که راه امام راحل و شهدا را با تبعیت از مقام معظم رهبری ادامه می‎دهیم و در این راه تا پای جان می‎ایستیم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول