اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دفتر برنامه‌ریزی استانداری بوشهر خبر داد

تخصیص 350 میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر

خبرگزاری فارس: معاون دفتر برنامه‌ریزی استانداری بوشهر گفت: مجموع اعتبارات استان در سال جاری بالغ بر 350 میلیارد تومان است که حدود 10 درصد از این اعتبارات به پروژه‌های احداثی و جدید اختصاص داده شده است.

تخصیص 350 میلیارد تومان اعتبار به استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم غلام‌رضا فلاحی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان اظهار داشت: توزیع اعتبارات در شهرستان‌ها و در فصول مختلف بر اساس شاخص‌ها صورت می‌گیرد.

وی اعلام کرد: مجموع اعتبارات استان در سال جاری بالغ بر 350 میلیارد و 700 میلیون تومان است که سهم شهرستان تنگستان از این مبلغ قریب به 19 و نیم میلیارد تومان بوده است.

فلاحی عنوان کرد: حدود 10 درصد از اعتبارات استان به پروژه‌های احداثی و جدید اختصاص داده شده و بقیه به پروژه‌های نیمه‌تمام و مطالبات پیمانکاران اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تخصیص اعتبارات برای احداث پروژه‌های جدید در شهرستان تنگستان نیز با رعایت 10 درصد اعتبارات این شهرستان صورت گرفته است.

معاون دفتر برنامه‌ریزی استانداری بوشهر به وضعیت برخی از شاخص‌های شهرستان تنگستان در فصول مختلف اشاره کرد و گفت: وضعیت توسعه و بازسازی مدارس با اعتباراتی که در چند سال اخیر اختصاص داده شده متحول شده، اما در برخی از نقاط شهرستان باید اعتبارات جدید اختصاص داده شود.

وی در خصوص بخش مسکن و عمران و روستایی و شهری نیز اظهار داشت: با اجرای طرح‌های هادی روستایی وضعیت عمران روستایی بسیار مطلوب است ولی عمران شهری اهرم و دلوار جای کار دارد که با اعتبارات خوبی که در سال جاری گذاشته شده است مبلمان شهری به ویژه شهر اهرم متحول خواهد شد.

فلاحی به بخش ورزش نیز اشاره و عنوان کرد: طی چند سال اخیر اعتبارات ویژه‌ای از محل یک درصد اعتبارات متمرکز ورزش به تنگستان اختصاص داده شده که سبب افزایش چشمگیر فضاهای ورزشی در شهر و روستاهای این شهرستان شده است.

وی همچنین اظهار داشت: احداث کانال‌های آبیاری سد دیزاشکن که در سال گذشته افتتاح شد، امسال برای انتقال آب این سد به زمین‌های کشاورزی پایین دست در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول