اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

اعتبارات امسال تنگستان 19 درصد افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: اعتبارات سال جاری شهرستان تنگستان از محل تملک دارایی با 19 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 19 میلیارد 428 میلیون تومان رسیده است.

اعتبارات امسال تنگستان 19 درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم احمد جعفری‌نسب صبح امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تنگستان بر توزیع عادلانه اعتبارات تاکید و اظهار داشت: مدیریت منابع و توزیع عادلانه اعتبارات با توجه به اولویت‌ها، نیازها و مطالبات عمومی در شهر و روستا در توسعه و پیشرفت هر شهرستان نقش اساسی را بازی می‌کند.

وی از افزایش 19 درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان تنگستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبارات سال جاری شهرستان تنگستان از محل تملک دارایی 19 میلیارد و 428 میلیون تومان است که در قالب 14 فصل، 39 برنامه و 204 پروژه در شهرستان تنگستان توزیع شد.

جعفری‌نسب بر بهبود مبلمان شهری تاکید کرد و افزود: بیشترین اعتبارات تنگستان در فصول عمران شهری و روستایی، فرهنگ و هنر، بهداشت، آموزش و ورزش توزیع شده است.

وی همچنین اعلام کرد: تکمیل فاز 2 بیمارستان امام حسین (ع) اهرم که از اولویت‌ها و مطالبات عمومی مردم تنگستان بوده در اعتبارات سال جاری شهرستان گنجانده شده و برای این پروژه مبلغ یک میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت و دلسوزی برای توسعه، عمران شهرستان در تمام شاخص‌ها تلاش کنند گفت: پیگیری برای جذب اعتبارات ملی باید در دستور کار مدیران شهرستان قرار گیرد تا قطار توسعه تنگستان شتابان به سمت جلو حرکت کند.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به تسریع در مبادله موافقت‌نامه‌های پروژه‌های عمرانی و برگزاری مناقصه طرح‌ها اهتمام جدی داشته باشند تا روند توسعه تنگستان با شتاب بیشتری همراه شود.

نماینده مردم تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز بر توسعه همه جانبه شهرستان تنگستان تاکید و عنوان کرد: برای تحول در شهرستان علاوه بر تخصیص اعتبارات استانی باید از ظرفیت اعتبارات ملی با ارائه پیشنهادهای کلان نیز بهره گرفت.

حجت‌الاسلام پورفاطمی افزود: توسعه بخش گردشگری از پتانسیل‌های شهرستان است که انتظار می‌رود اداره‌کل میراث فرهنگی استان در این خصوص اهتمام جدی داشته باشد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول