اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبر داد

افزایش 75 درصدی اعتبارات اداره ارشاد اسلامی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از افزایش 75 درصدی اعتبارات جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

افزایش 75 درصدی اعتبارات اداره ارشاد اسلامی زنجان

علی سهندی امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: توانمندی‌های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در نمایشگاه دولت مهر در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در صورت توجه ویژه به توزیع اعتبارات استانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در آستانه خلق تحول عظیم فرهنگی و هنری قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به احداث سه هنرستان در استان زنجان تصریح کرد: در صورت احداث این سه هنرستان فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان زنجان رشد چشمگیری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تربیت هنرجویان رشته‌های مختلف از برنامه‌های این هنرستان‌ها محسوب می‌شود، افزود: با برگزاری کلاس‌های مفید فرهنگی و هنری ظرفیت هنری و فرهنگی استان افزایش می‌یابد.

سهندی با اشاره به ضرورت تکمیل سالن تخصصی تئاتر استان زنجان یادآور شد: برگزاری کلاس‌های مختلف تئاتر و اجراهای نمایشی از برنامه‌های این سالن‌ها است.

وی با بیان اینکه در سال جاری اعتبارات مطلوبی برای احداث هنرستان‌ها در نظر گرفته شده است، افزود: این هنرستان‌ها تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از افتتاح فاز نخست سالن تئاتر زنجان در دهه فجر خبر داد و یادآور شد: در سال جاری فاز نخست این مجموعه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به فعالیت 37 موسسه قرآنی در استان زنجان افزود: هر شش ماه یکبار یک هزار نفر در آزمون قرآنی شرکت می‌کنند.

سهندی با بیان اینکه همه تلاش اداره کل فعال کردن انجمن‌های استان زنجان است، افزود: آثار فعالیت‌های فرهنگی و هنری با فعال کردن انجمن‌ها امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه رسانه و مطبوعات برنامه‌های مطلوبی آغاز شده است، افزود: اگر حرکت‌های قبلی و مشکلات کنار گذاشته شود، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان روابط عمومی هنرمندان محسوب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه درهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به روی همه هنرمندان باز است، افزود: رویکرد دولت‌های نهم و دهم فعالیت‌های فرهنگی است که در استان زنجان نیز اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

وی از افزایش 75 درصدی اعتبارات جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: گام‌های موثری در زمینه برنامه‌های فرهنگی و هنری برداشته می‌شود.

سهندی برگزاری جشنواره‌ها را محمل گرم هنرمندان برشمرد و گفت:‌ هنرمندان با حضور در جشنواره‌های مختلف توانمندی خود را محک می‌زنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول