اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راه و شهرسازی درمیان:

احداث باند دوم محور اسدیه نیازمند 25 میلیارد تومان اعتبار است

خبر گزاری فارس: مدیر اداره راه و شهرسازی اسدیه گفت: در شرایط فعلی احداث باند دوم محور اسدیه به منصورآباد نیازمند 25 میلیارد تومان اعتبار است.

احداث باند دوم محور اسدیه نیازمند 25 میلیارد تومان اعتبار است

علی نایبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در درمیان، با بیان اینکه احداث و آسفالت هر کیلومتر راه حدود 400 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد، اظهار کرد: یکی از محورهای حادثه‌خیز شهرستان سه‌راهی روستای منصورآباد است که به منظور تعریض این محور در سال جاری 300 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان این مطلب که کار نقشه‌برداری اجرای باند دوم محور اسدیه به منصورآباد به اتمام رسیده و در حال حاضر در مرحله مناقصه قرار دارد، ‌افزود: احداث محور روستای مسک به مقدر و ادامه آن به روستای نوزاد با پیشرفت فیزیکی 75 درصدی آماده آسفالت است.

مدیر اداره راه و شهرسازی درمیان، با بیان اینکه در طول عمر دولت‌های نهم و دهم یک انقلاب عظیم در بحث راه، مسکن و شهرسازی در این شهرستان مرزی به وقوع پیوست، ادامه داد: در حال حاضر 90 درصد محورهای روستایی بالای 20 خانوار از نعمت راه برخوردار هستند.

نایبی از اتمام عملیات زیرسازی محور منصورآباد به آرین‌شهر خبر داد و افزود: تا پایان سال جاری 10 کیلومتر از این محور نیز آسفالت می‌شود.

وی نگهداری از محورهای شهرستان را یکی دیگر از رسالت‌های این مدیریت برشمرد و گفت: به دلیل کوهستانی و برفگیر بودن محورهای قهستان به آنیک، تخته‌جان، اسدیه به سربیشه و اسدیه به مرکز استان چند اکیپ راهداری در فصول بارندگی در این محورها مستقر می‌شوند.

نایبی از هفته دولت به عنوان هفته وحدت مردم و مسئولان و نماد خدمت و ولایت‌مداری یاد کرد و ادامه داد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح است.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول