اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس:

روش اختصاص ناعادلانه اعتبارات باید برچیده شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در اختصاص اعتبارات بین روستاهای بالادست و دشت هماهنگی مناسب وجود داشته باشد و از اختصاص ناعادلانه اعتبارات جلوگیری شود.

روش اختصاص ناعادلانه اعتبارات باید برچیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، احمدعلی مقیمی ظهر امروز در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای سوچلما و دیدار مردمی با اهالی این روستا و بررسی مشکلات آنان اظهار داشت: اکنون دولت در راستای ارائه خدمات به کشاورزان تلاش بی‌وقفه انجام می‌دهد که در این رابطه در سال گذشته اعتبارات آب قطره‌ای کشاورزی 50 درصد برای مردم و 50 درصد دولتی بود که امسال این آمار به 80 درصد بلاعوض دولتی و 15 درصد خودیاری مردم تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اختصاص زمین مناسب برای ورزش در روستای سوچلما از ضروریات است، خاطرنشان کرد: با وجود ارائه زمین توسط اهالی به اداره امور ورزش و جوانان، ساخت سالن ورزشی به دلیل عدم جمعیت مناسب عملیاتی نمی‌شود که باید پیگیری شود.

مقیمی ادامه داد: توزیع عادلانه منابع  از دغدغه‌های مسئولان باشد و همه ما در قبال انجام وظیفه خود در پیشگاه خداوند مسئول هستیم و باید در این رابطه عادلانه عمل کنیم.

این مسئول افزود: اختصاص اعتبارات باید براساس منابع تعریف شده و اصولی باشد و توزیع ناعادلانه اعتبارات موجب نارضایتی عمومی مردم می‌شود.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مناطق هزارجریب ما و روستاهای بالادست شرق مازندران از کمبود اعتبارات رنج می‌برد و باید در این راستا چاره‌اندیشی شود.

وی ادامه داد: اکنون دشمن از تمام جهت برای ضربه زدن به ما و نظام ما وارد شده و اگر در این راستا ما تلاش مجدانه نداشته باشیم تمام تلاش‌های ما بی‌اثر است.

مقیمی خاطرنشان کرد: اگر ما نتوانیم مشکلات جزیی روستاهای خود را برطرف کنیم این عدم سازگاری با مردم و رفع مشکلات آنان با نظام و منش دینی ما ناسازگار است.

این مسئول گفت: سرمایه نظام ما اعتماد است و نباید به این اعتماد مردم به ما و مسئولان و نظام خدشه وارد شود که متضرر خواهیم شد.

مقیمی ابراز داشت: جلسات متعددی در این روستا برای رفع مشکلات مردم برگزار شده و باید مصوبات قبلی مرور شده و در رفع مشکلات اقدام شود که در این رابطه اگر قابلیت اجرا دارد اجرا شود در غیراین صورت اگر قابل اجرا نیست اطلاع‌رسانی کنید.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید در اختصاص اعتبارات بین روستاهای بالادست و دشت هماهنگی مناسب وجود داشته باشد و از اختصاص ناعادلانه اعتبارات جلوگیری شود.

این مسئول اضافه کرد: باید تلاش کنیم خلاء‌های خدمات‌رسانی به مردم را رفع کنیم و با تمام توان برای مردم کار کنیم.

به گزارش فارس، خانه بهداشت سوچلما با اعتبار 35 میلیون تومانی و با زیربنای 60 متر مربع با حضور مسئولان استانی، نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار مازندران، معاونان عمرانی و برنامه‌ریزی استاندار، فرمانده سپاه کربلای مازندران، نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نکا، مدیران کل و جمعی از مسئولان شهری و استانی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول