اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان خبر داد

مقاوم‎سازی 11 مدرسه در استان گلستان با اعتبار‌ 7 میلیا‌رد تومان

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان از مقاوم‎سازی 11 مدرسه در استان گلستان با اعتبار‌ 7 میلیا‌رد تومان خبر داد.

مقاوم‎سازی 11 مدرسه در استان گلستان با اعتبار‌ 7 میلیا‌رد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قربانعلی شیرزاد ‌ظهر امروز در آیین افتتاح هنرستان فنی و حرفه‎ای سرداران شهید گرگان اظهار داشت: ساختمان آموزشی این پروژه 3 هزار و 542 مترمربع، مساحت محوطه 6 هزار و 350 مترمربع و مساحت سرایداری آن 77 مترمربع است.

طول دیوار محوطه را 417 مترمربع اعلام کرد و بیان داشت: کارفرمای این پروژه اداره کل نوسازی مدارس و شرکت پیمانکار آن سالار دره‌ساری بوده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این فضای آموزشی پروژه‎های دیگری نیز در شهرستان گرگان به بهره‎برداری می‎رسند که از جمله می‎توان به فضای آموزشی شهر جلین و مدرسه هفت کلاسه اوزینه با اعتبار 700 میلیون تومان اشاره کرد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان از بهره‎برداری کانون فرهنگی در سرخنکلاته تا پایان شهریور ماه سال‎ جاری خبر داد و یادآور شد: مقاوم‎سازی مدارس نیز از برنامه‎هایی است که در دستور کار قرار دادیم.

شیرزاد از احداث و مقاوم‎سازی 11 مدرسه خبر داد و ابراز داشت: این فضاها با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره‎برداری می‎رسند.

وی خاطر نشان کرد: مدرسه شش کلاسه جلین با اعتبار 400 میلیون تومان و جایگاه سی‎ان‎جی جلین نیز با اعتبار یک میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس گلستان متذکر شد: بازگشایی مسیر بهزیستی به هزارپیچ و سایت اداری 300 میلیون تومان و سالن ورزشی معلولان بهزیستی گرگان 200 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

گفتنی است: پروژه‎های قابل افتتاح در شهرستان گرگان 120 پروژه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان و اشتغالزایی 195 نفر است.

هنرستان فنی و حرفه‎ای سرداران شهید گرگان در روستای محمدآباد با زیربنایی به مساحت 3 هزار و 680 مترمربع و اعتبار یک میلیارد و 780 میلیون تومان با حضور استاندار گلستان و جمعی از مسئولان دستگاه‎های اجرایی به بهره‎برداری رسید.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول