اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار کنگان خبر داد

احداث اسکله بزرگ کنگان با اعتبار 34 میلیارد تومان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار کنگان از احداث اسکله بزرگ کنگان با اعتبار 34 میلیارد تومان خبر داد.

احداث اسکله بزرگ کنگان با اعتبار 34 میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس پاریابی شامگاه دوشنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی کنگان اظهار داشت: مردم در تمام عرصه‌ها حضوری بی‌نظیر داشته‌اند و باید به این مردم خدمات بیشتر و باکیفیت‌تری ارائه دهیم.

وی با تقدیر از زحمات و خدمات و تلاش‌های مدیران، مسئولان و خدمتگزاران قبلی به نظام جمهوری اسلامی افزود: بخشی از توفیقات به‌دست آمده در شهرستان با تعامل و همکاری و هم فکری خود شما شهروندان و دستگاه‌های اجرایی و توسط فرزندان شما در مجموعه ادارات شهرستان در فصل‌های مختلف عمران شهری، بهداشت و درمان، آموزش عالی، فرهنگ و هنر، آموزش و پرورش، اشتغال، بنادر، انرژی و … حاصل شده که شاهد رشد و پیشرفت قابل قبولی نسبت به دولت‌های قبل هستیم.

معاون فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: سفر تاریخی مقام معظم رهبری در 8 فروردین سال 90 به عسلویه، نقطه عطفی در تاریخ شهرستان است که منشا اثر و برکات فراوانی برای شهرستان بوده و اعتباری بالغ بر 66 میلیارد تومان معادل 3 سال بودجه سنواتی برای شهرستان برکت داشته است.

پاریابی تصریح کرد: اعتبار مذکور در بخش‌های بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، آموزش، فرهنگ و هنر و ورزش و … بر ای دو سال 90-91 هزینه خواهد شد که بخش عمده‌ای از آن اجرا و مابقی نیز در حال اجراست.

وی از احداث اسکله بزرگ کنگان با اعتباری معادل 34 میلیارد تومان خبر داد و افزود: این اسکله بزرگ و مهم که به عنوان اسکله جدید بندر کنگان شناخته می‌شود از آرزوهای دیرینه مردم کنگان است که امیدوار هستیم در مدت مقرر به بهره‌برداری برسد.

معاون فرماندار کنگان از افتتاح 72 واحد مسکن مهر در هفته جاری خبر داد و گفت: این تعداد واحد از 300 واحد مسکونی مهر هستند که در هفته جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و مابقی واحدها در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

پاریابی بیان کرد: در این شهرستان تعداد 3 ‌هزار و 200 واحد مسکن مهر انفرادی به خود مردم تسهیلات داده شده و مسکن ساخته‌اند که یک‌هزار و 400 واحد آن به بهره‌برداری رسیده و مابقی در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: دولت در توسعه مناطق روستایی تلاش بسیار زیادی از خود نشان داده و امیدوار هستیم این روند با شتاب و کیفیت لازم تداوم یابد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول