اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران یک پیروزی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران گفت: برگزاری این اجلاس یک پیروزی برای ایران محسوب می‌شود.

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران یک پیروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان فیروز احمدی در همایش جوانان و دولت مهر که در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار شد، اظهار داشت: زنجان در بسیاری از حوزه‌ها در بین استان‌های دیگر رتبه‌های نخست را دارد.

وی میانگین نرخ بیکاری را در سطح کشور 12 درصد اعلام کرد و افزود: زنجان رتبه سوم کشوری را در کاهش نرخ بیکاری در بین استان‌های دیگر دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از ارتقای اکثر شاخص‌‌های توسعه در دوران خدمتگزاری دولت‌های نهم و دهم خبر داد.

وی مبلغ پرداخت شده از آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه به مردم در سطح استان زنجان را یک هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این مبالغ در 18 مرحله به مردم پرداخت شده است.

احمدی به حضور گسترده مردم در صحنه‌های سیاسی اشاره کرد و افزود: این حضور آنهم به صورت حداکثری بیانگر تایید نظام و خدمات ارائه شده از طرف دولت است.

وی با اشاره به اقدامات دولت در پرداخت تسهیلات برای اشتغال و ازدواج جوانان تصریح کرد: صندوق مهر امام رضا 159 میلیارد تومان تسهیلات در این دو بخش پرداخت کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به قهرمانی ووشوکاران زنجانی در مسابقات آسیایی هم اشاره‌ای کرد و گفت: این قهرمانان در واقع حامل پیام افتخار و سربلندی انقلاب اسلامی به جهانیان هستند.

وی تحقق شعار «خواستن توانستن است» را پیام ایران 33 سال گذشته به کشورهای دیگر عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران یکی از پیروزی‌های ملت ایران محسوب می‌شود.

احمدی با اشاره به حمایت مسئولان از ورزش و ورزشکاران تصریح کرد: ورزشکاران باید تلاش‌های خود را برای کسب مدال در میادین بین‌المللی افزایش دهند.

وی اضافه کرد: برخی داوران در بازی‌های المپیک لندن ظلم آشکاری را در مورد برخی ورزشکاران ایرانی انجام دادند که باید پاسخگو باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به اقدامات انجام شده برای احداث فضاهای ورزشی در مناطق مختلف استان زنجان اشاره کرد و افزود: در واقع استان زنجان منطقه محروم ورزشی ندارد.

وی ظرفیت‌های موجود در ایران را بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: با تعامل مسئولان مشکلات موجود در جامعه راحت‌تر برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول