اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

میزبانی اجلاس غیرمتعهدها نشان از اوج اقتدار انقلاب اسلامی دارد

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: میزبانی اجلاس غیرمتعهدها با شرکت 120 کشور نشان از اوج اقتدار انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری دارد.

میزبانی اجلاس غیرمتعهدها نشان از اوج اقتدار انقلاب اسلامی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان گنبدکاووس که در مصلی امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع 829 پروژه استانی قابل افتتاح در هفته دولت 125 پروژه در گنبدکاووس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و اقتصاد مقاومتی از تاکیدات مقام معظم رهبری است از تهیه سند بومی‌سازی شده الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با استفاده از ظرفیت دانشگاهی و حوزوی در استان گلستان خبر داد که به زودی ارائه خواهد شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه ملت ایران در حرکت‌های انقلابی پیشکسوت کشورهای جهان است و لازمه حفظ این پیشرفت‎ها، خدمت به مردم و تبعیت از مقام معظم رهبری به عنوان شاه کلید توسعه کشور است افزود: نظام سلطه نمی‌تواند قطار توسعه و پیشرفت ملت ایران را متوقف کند.

قناعت یادآور شد: میزبانی اجلاس غیرمتعهدها توسط ایران و شرکت 120 کشور در این اجلاس نشان از اوج قدرت و عظمت انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری دارد.

وی با اشاره به پیشرفت‎های کشور در فرستادن ماهواره‌ها، فناوری نانو و انرژی هسته‌ای و کسب بالاترین مشارکت مردمی در حوزه سیاست و انتخابات و رتبه هفت سرمایه‌گذاری اقتصادی جهان به گزارش صندوق بین‌المللی گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند که کشور ایران دارای ثبات است و نتانیاهو می‌گوید که پیچش تاریخ به سمت جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه جشن اصلی ثبت جهانی برج قابوس با حضور مسئولان کشوری به زودی برگزار خواهد شد گفت: مسئولان وزارت مسکن و شهرسازی در حال مذاکره با سرمایه‌گذاران چینی برای اجرایی کردن راه‌آهن گرگان هستند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول