اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

اجلاس غیرمتعهدها فرصتی طلایی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به زمان مناسب برگزاری اجلاس عدم تعهد گفت: این اجلاس یک فرصت طلایی است چرا که ما در حساس‌ترین دوره از تاریخ یعنی بیداری اسلامی منطقه قرار داریم و این اجلاس می‌تواند به پیروزی ما کمک کند.

اجلاس غیرمتعهدها فرصتی طلایی است

امیرحسین باقرنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: ما باید با مسئولیت‌هایی که داریم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

فرماندار شهرستان ری با توجه به آغاز هفته دولت و تبریک این هفته به کارمندان بسیجی افزود: یاد و خاطره 2 هزار و 730 شهید شهرستان ری را گرامی می‌داریم و مفتخریم که این شهرستان یکی از شهرستان‌هایی است که بیشترین شهید را دارد.

هم‌جواری با حضرت عبدالعظیم (ع) برای ری یک افتخار است

وی با اشاره به هم‌جوار بودن ری با حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ادامه داد: از اینکه در شهری مذهبی به نام ری خدمت می‌کنیم و در جوار آستان سیدالکریم (ع) هستیم، خداوند را شاکریم.

باقرنژاد در ادامه بیان داشت: ما با بنیان‌گذاری امام خمینی (ره)، خون شهیدان و توصیه‌های مقام معظم رهبری به جایگاه والایی رسیده‌ایم و علی‌رغم تلاش‌های مستکبران، جمهوری اسلامی ایران در آستانه میزبانی از اجلاسی است که بعد از اجلاس سازمان ملل متحد، بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین مجلس است.

اهمیت زیاد اجلاس عدم تعهد

فرماندار شهرستان ری در تشریح ویژگی‌های این اجلاس عنوان کرد: دو سوم کشورهایی که عضو سازمان ملل متحدند، در این اجلاس شرکت می‌کنند و از این رو می‌تواند تأثیرگذار باشد. تا همین چند سال پیش ما در هر مجمع بین‌المللی که می‌خواستیم شرکت کنیم باید از دو ماه قبل برای نمایندگان خود کلاس‌های آموزشی می‌گذاشتیم تا خدایی نکرده آبروی کشور نرود اما امروز ما میزبان اجلاس بین‌المللی عدم تعهد هستیم.

وی با اشاره به فواید این اجلاس ابراز داشت: بعد از اتمام این اجلاس، جمهوری اسلامی ایران سه سال ریاست 120 کشور را برعهده دارد و خیلی راحت می‌تواند به اهداف مهم خود دست پیدا کند و به برکت خون شهدا سه سال دیگر فضایی که امروز می‌بینید بر منطقه و جهان حاکم است.

اجلاس غیرمتعهدها یک فرصت طلایی است

باقرنژاد افزود: این اجلاس یک فرصت طلایی است و به‌نوعی خداوند بلندگویی تحویل ما داده است که با آن اهداف و چشم‌اندازهای خود را به جهانیان تلقین کنیم.

فرماندار شهرستان ری در ادامه با توجه به حساس بودن شرایط فعلی ایران اسلامی تصریح کرد: اکنون ما در حساس‌ترین برهه تاریخی قرار داریم و به‌لطف خداوند این اجلاس زمانی در ایران برگزار می‌شود که موج بیداری بین‌المللی و اسلامی در جریان است.

باید قدردان قطره قطره خون شهدا باشیم

وی در پایان ضمن شکرگزاری از خداوند متعال خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم به‌خاطر اینکه اگر این اجلاس سه سال پیش در تهران برگزار می‌شد، شاید ما نمی‌توانستیم به اندازه این دوره اثرگذاری کنیم و زمان برگزاری این اجلاس با نقطه اوج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه مصادف شده است و ما باید برای نزول این نعمت الهی، قدردان قطره قطره خون شهیدان باشیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول