اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی:

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نشان از امنیت پایدار ایران است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران علاوه بر اعتلای جایگاه سیاسی کشورمان حاکی از امنیت پایدار جمهوری اسلامی در منطقه است.

برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نشان از امنیت پایدار ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک مقدسی‌بخشایش صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: این کنفرانس با ریاست کشورمان نتایج بسیار عظیم بین‌المللی و منطقه‌ای را دربر خواهد داشت و یک دستاورد مهم برای غیرمتعهدها خواهد بود.

وی اظهار کرد: امروز سال‌ها از فروپاشی قطب کمونیست می‌گذرد و قطب لیبرالیسم نیز گرفتار بحران شدید اقتصادی و سیاسی شده است و حتی دوستانش را به دنبال خود به ورطه نابودی همراهی و هدایت می‌کند که این نشان از فروپاشی اردوس سرمایه‌داری صهیونیستی است که ان‌شاء‌الله به حقیقت خواهد پیوست.

مقدسی افزود: شرکت دبیر کل سازمان ملل، رئیس‌جمهور مصر در کنفرانس غیرمتعهدها در تهران و سایر اعضا و طولانی بودن مدت زمان این کنفرانس اهمیت آن را به اثبات می‌رساند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی خیلی سعی کردند با تهدید بسیاری از این کشورها را برای حضور در این کنفرانس دلسرد کنند یا مانعی برای آنها ایجاد کنند تا موجب برگزاری ضعیف اجلاس شوند ولی این بار نیز نیرنگ آنان برملا شد و شکست بزرگی را متحمل و رسوا شدند.

وی در مورد سوریه و عدم دعوت از آن به کنفرانس سازمان همکاری اسلامی اظهار کرد: عدم دعوت از سوریه به کنفرانس نشان از اختلاف آشکار بین سران عرب است و این تضعیف برای آن بسیار کشنده و آزاردهنده خواهد بود.

وی گفت: سوریه اکنون دچار تروریسم هدایت شده از سوی استکبار جهانی و جبهه مقدم مقاومت با دشمنان قسم‌خورده اسلام است و نه تنها سوریه باید به کنفرانس دعوت می‌شد بلکه مورد حمایت مالی و سیاسی کنفرانس اسلامی قرار می‌گرفت ولی متاسفانه با بی‌مهری سران این کنفرانس روبه‌رو شده است.

مقدسی با ستودن مردم قهرمان و مسلمان کشورمان و سایر کشورها به خاطر حضور چشمگیر و با عظمت در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این راهپیمایی باشکوه موجبات عقب‌نشینی دشمن و زمین‌گیر کردن او را فراهم کرد و رعب و وحشت جان آنان را فراگرفت که مؤید این حرف، در بوق و کرنا کردن‌های آنان و هذیان‌گویی‌هایشان در رسانه‌های جمعی است.

وی تصریح کرد: این عده در اوهام خودشان دست و پا می‌زنند و هر آنچه از بوق و کرنایشان بیرون می‌آید به ضررشان تمام می‌شود و چاره‌ای ندارند تا با به تعطیلی کشیدن رسانه‌های خود آبروی ریخته را جبران کنند و البته در این زمینه نیز با شیطنت ضمن ارسال پارازیت علیه جمهوری اسلامی ایران فرافکنی می‌کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی در مورد شهدای شهریور با تبریک و تسلیت شهادت شهیدان لاجوردی، عراقی، اندرزگو، رجایی و باهنر گفت: پیام این شهیدان برای مردم عزیز و دولتمردان این است که حرمت ارزش‌های اسلامی را داشته باشیم و به آن عمل کنیم و البته اینطور بوده و خواهد بود اما باید آن را حفظ و پاس بداریم تا نامحرمان به آن راه پیدا نکنند.

مقدسی در خصوص زلزله 21 مرداد ارسباران افزود: مردم عزیز با تبعیت از مقام معظم رهبری در کمک به زلزله‌زدگان اهر هریس و ورزقان آنها را تنها نگذاشته بلکه پیوسته این عزیزان را کمک و یاری می‌کنند.

وی در رابطه با آمریکا گفت: آمریکا هنوز شیطان بزرگ است و دوستان غربی و انگلیسی‌اش در قالب پیمان‌های آدمکش حامی تروریسم بین‌المللی تا حالا میلیون‌ها انسان بی‌گناه را به قتل رسانده و می‌رسانند، روزی باید در دادگاه عدل بین‌المللی به محاکمه کشانده و به اشد مجازات محکوم شوند.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول