اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ـ 2:

نشست غیر متعهدها در تهران در میان تمام دوره‌ها بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: با وجود تمام تهدیدات استکبار جهانی، نشست تهران از نظر میزان حضور کشورها به ویژه از نظر حضور سران در میان 15 دوره گذشته بی‌نظیر است.

نشست غیر متعهدها در تهران در میان تمام دوره‌ها بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در همایش بسیج کارمندی استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرهنگسرای جوان قم برگزار شد اظهار کرد: پذیرش و مشارکت مردمی یکی از ارکان حکومت دینی است زیرا خداوند نمی‌خواهد نظام ولایی را با قدرت غیبی خود و به هر قیمت پیاده کند زیرا تا هنگامی که مردم نخواهند، حتی حضرت علی(ع) نیز در مقام عمل، ولی آنها نخواهد بود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تاریخ طولانی اسلام اظهار کرد: در این مدت تنها سال‌های کوتاهی مسلمانان دارای نظام ولایی و حکومت دینی بودند زیرا قیام مردمی نیز برای تحقق حکومت دینی لازم است.

وی ادامه داد: حکومت دینی و نظام ولایی جز با قیام مردمی شکل نگرفته و این مسئله یگانه راه آن محسوب می‌شود و بسیج، تجلی قیام مردمی برای استقرار و استمرار نظام ولایی است.

حاجی‌صادقی بسیج را سازمان‌دهی مردم برای قیام به قسط توصیف و ابراز کرد: بسیج بعد خاصی مثل نظامی بودن نداشته و به قشر خاصی مربوط نمی‌شود بلکه هر جا نیاز به حضور بود باید بسیج حاضر باشد.

وی بسیجی را سنگرنشین اسلام ناب و حاکمیت دینی دانست و افزود: بیشترین تلاش دشمن این است که ارکان حاکمیت دینی را از میان بردارد زیرا آنها می‌دانند که انقلاب تمام برنامه‌های آنها را با مشکل مواجه می‌کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران گفت: با وجود تمام تهدیدات استکبار جهانی، نشست تهران از نظر میزان حضور کشورها به ویژه از نظر حضور سران در میان 15 دوره گذشته بی‌نظیر است.

وی افزود: برخی از هیئت‌های حاضر در ایران وضعیت را به گونه‌ای یافته‌اند که حتی درخواست دیدار با علما و حضور در خیابان‌های تهران با دوچرخه را دارند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه برخی افراد عقیده دارند که احکام اسلام به درد مشکلات کنونی نمی‌خورد گفت: تمام موارد حتی اقتصاد چنانچه دینی باشند مشکلات آنها برطرف می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: امیدواریم دانشگاه‌های ما به جایی برسند که حداقل علوم انسانی ما مبتنی بر افکار اومانیستی نباشند.

وی با بیان اینکه اسلام دارای جهان‌بینی و برنامه در مدیریت جامعه است گفت: استکبار به دنبال این است که ولایت را به عنوان نخستین رکن حکومت دینی از میان بردارد تا سایر موارد را در دست گیرد.

حاجی‌صادقی ادامه داد: دشمنان به دنبال انحراف افکار ملت هستند تا بر نظام جمهوری اسلامی غلبه کنند و در فتنه 88 و حتی امروز به دنبال همین مسئله هستند به همین دلیل تقویت بسیج، استحکام بخشیدن به رکن انقلاب محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ر10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول