اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اجلاس غیر متعهدها تهران را به کانون اصلی تحولات جهان بدل کرده است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بدون شک رهیافت‌های اجلاس تهران منجر به رضایت مردم کشورهای عضو و افزایش نقش‌پذیری این سازمان در تحولات جهانی خواهد شد.

اجلاس غیر متعهدها تهران را به کانون اصلی تحولات جهان بدل کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری عصر امروز طی نشستی خبری برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها به میزبانی کشورمان را یکی از دستاوردهای بزرگ کشورمان در عرصه دیپلماسی جهانی ارزیابی کرد و اظهار داشت: بدون شک رهیافت‌های اجلاس تهران منجر به رضایت مردم کشورهای عضو و افزایش نقش‌پذیری این سازمان در تحولات جهانی خواهد شد.

وی افزود: توسعه همکاری‌های دو جانبه میان کشورهای عضو و همین طور تلاش مشترک برای رسیدن به صلحی پایدار و منطقی در جهان، از جمله مباحثی است که با محوریت ایران در این اجلاس مطرح می‌شود و بدون شک ریاست سه ساله ایران بر این جنبش ضمن افزایش سطح نقش‌پذیری این جامعه جهانی، دست قدرت‌های فاسد دنیا در خیانت به ملت‌ها و تاراج منافع ملی آنان را کوتاه خواهد کرد.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر و حاجی‌آباد، تکیه کشورهای عضو این جنبش به ابزاری مانند واردات از ابرقدرت‌ها و یا صادرات نفت را یادآور شد و بیان داشت: به راحتی می‌توان با اجماعی مناسب میان اعضا، شرایطی را فراهم کرد که جهان از یوق این ابرقدرت‌ها رهانیده شود.

آشوری نمایش اقتدار حاکمیتی ایران در برگزاری این اجلاس را به عنوان برگ برنده دیگر این نشست در تهران عنوان کرد و بیان داشت: طرح آمریکایی منزوی‌سازی ایران در پروسه‌ای سه تا پنج ساله در میانه‌های راه به شکست مفتضحانه انجامید و غرب در یک بازی دیگر بر علیه ملت ایران نیز شکست خورد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول