اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گلستان انجام شد

افتتاح و کلنگ‎زنی 50 طرح عمرانی و اقتصادی در رامیان

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار گلستان 46 طرح عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا افتتاح و به بهره‎برداری رسید و کلنگ چهار پروژه دیگر هم به زمین خورد.

افتتاح و کلنگ‎زنی 50 طرح عمرانی و اقتصادی در رامیان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان فرماندار رامیان عصر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‎زنی متمرکز این پروژه‎ها که ویژه هفته دولت بود گفت: از مجموع طرح‎ها 42 طرح عمران با اعتبار 64 میلیارد و 728 میلیون ریال ساخته شده و چهار طرح اقتصادی با اعتبار 8 میلیارد و 500 میلیون ریال ساخته شده است.

قاسم سمیعی خاطر نشان کرد: برای چهار طرح دیگر که کلنگ‎زنی می‎شود 27 میلیارد و 139 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شد که طرح اجرای طرح هادی در روستای سفیدچشمه از توابع بخش مرکزی رامیان و اجرای طرح هادی در روستای سنگستان در محدوده منطقه فندرسک را نیز شامل می‎شود.

وی با اشاره به ساخت و سازهایی که در دولت نهم و دهم در سطح شهرستان رامیان صورت گرفت خاطر نشان کرد: خدمات صورت گرفته که در مقایسه با فعالیت‎های دولت‎های قبلی بی‎سابقه بوده بر اساس نیازهای مردم مناطق، شهرها و روستاهای مختلف صورت گرفته و تعامل مردم و مسئولان اصلی‎ترین عامل در شکل‎گیری و سرعت گرفتن کار بوده و امید می‎رود این تعامل و همفکری ادامه داشته باشد تا طرح‎هایی که کلنگ‎زنی می‎شود یا نیمه‎کاره است در سریع‎ترین زمان ممکن و به بهترین نحو به اتمام برسد و باعث رفاه حال مردم شود.

فرماندار رامیان با اشاره به افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره پسران خان‎به‎بین که رهاورد سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گلستان بوده اذعان داشت: این طرح با اعتبار یک میلیارد و 130 میلیون تومانی یکی از طرح‎های خوب ورزشی است که در سطح شهرستان انجام شده و جا دارد از حسن توجه مدیر کل ورزش و جوانان استان و همکاران وی تقدیر و تشکر داشته باشیم که طرح و برنامه‎های ورزشی را در سطح شهرستان با جدیت و پشتکار دنبال می‎کنند.

افتتاح و مقاوم‎سازی هفت مدرسه، آب‎بندان میانکاله، گاز سی‎ان‎جی شهرداری دلند، سالن ورزشی پسران خان‎به‎بین و پروژه‎های مسکن مهر انفرادی از جمله طرح‎هایی بود که به مناسبت هفته دولت با حضور استاندار گلستان و هیئتی همراه متشکل از معاونان استاندار و مدیران کل استان، ائمه جمعه شهر‎های رامیان، خان‎به‎بین و دلند، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار رامیان و جمعی از مسئولان شهرستانی و خانواده‎های شهدا و اصحاب رسانه افتتاح و به بهره‎برداری رسید.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول