اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت‌

5 طرح‌ عمرانی در کوهبنان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان پنج طرح عمرانی در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

5 طرح‌ عمرانی در کوهبنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، امروز به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و مسئولان شهرستان طرح‌ها و پروژه‌های بسیاری در شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

جواد کمالی در این آیین با تشکر از تلاش فرماندار و مسئولان کوهبنان برای کارهای صورت پذیرفته در شهرستان بیان کرد: به لطف خداوند بزرگ و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار در کشور اسلامی مان کارهای بزرگی انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر در استان کرمان 111 واحد دانشگاهی وجود دارد که سالانه دانشجویان فراوانی در آن مشغول به تحصیل هستند و در دورترین نقاط استان هم ساختمان‌هایی مدرن با تمام امکانات برای دانشجویان و دانش‌آموزان ساخته شده است.

کمالی خاطر‌نشان کرد: به لطف خداوند شهرستان کوهبنان یکی از مناطق مذهبی است و مردم و مسئولان می‌توانند در سایه همدلی ‌این شهرستان را به پیشرفت‌های قابل توجهی برسانند.

به گزارش فارس، سالن بحران منطقه کیانشهر با مساحت 2 هزار و 500 متر مربع و با اعتبار یک‌هزار میلیون ریال کلنگ‌زنی شد که به گفته منصور متقی فرماندار کوهبنان تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین ساختمان آتش‌نشانی کیانشهر با مساحت یک هزار و 500 متر مربع کلنگ‌زنی شد.

پارک شهرداری کیانشهر با اعتبار 700 میلیون ریال، دبستان سه کلاسه شهید وهاب صیفوری سلمانشهر با اعتبار 3 هزار میلیون ریال و بلوار سلمانشهر با اعتبار یک‌هزار و 700 میلیون ریال ‌که برای زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت آن هزینه شده بود، توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار افتتاح شد.

معاون استاندار کرمان از کارخانه در حال ساخت زغالشویی کیانشهر بازدید کرد.

صفوی مدیر‌عامل پروژه زغالشویی کیانشهر در این بازدید اظهار داشت: این کارخانه از پروژه‌های مهر ماندگار با اعتبار 500 میلیارد ریال بوده که تا اواخر مهر ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: ذغالشویی کیانشهر پس از افتتاح با تولید سالانه 475 هزار تن 80 نفر را در سه شیفت کاری مشغول به کار می‌کند.

معاون استاندار کرمان همچنین کارگاه بسته‌بندی و انجماد طیور کوهستان کوهبنان را افتتاح کرد.

در این بازدید محمد حسنی مدیر این کارگاه بیان کرد: شهرستان کوهبنان دارای 14 مزرعه پرورش کبک است و هم‌اکنون بزرگ‌ترین تولید کننده کبک در جنوب شرق کشور محسوب می‌شود و سالانه تولیدات، انجماد و بسته‌بندی این کارگاه به سراسر کشور فرستاده می‌شود.

وی عنوان کرد: این کارگاه با اعتبار یک هزار میلیون ریال راه‌اندازی شده و سعی داریم با مساعدت مسئولان در آینده نزدیک این کارگاه را گسترش دهیم، نیروهای بیشتری را مشغول به کار کنیم و صادرات کبک به خارج از کشور را در دستور کار داریم.

کلنگ‌ ساختمان مجمع امور صنفی شهرستان کوهبنان نیز با اعتبار یک‌هزار و 200 میلیون ریال و ساختمان سهام عدالت با اعتبار یک‌هزار و 200 میلیون ریال توسط معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان به زمین زده شد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول