اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ششمین روز از هفته دولت

140 طرح در اردبیل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ششمین روز هفته دولت و با حضور مسئولان و مدیران اجرایی در استان در شهرها و مناطق مختلف استان اردبیل 140 طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی و ورزشی به بهره‌برداری رسید.

140 طرح در اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم افتتاح این طرح‌ها و پروژه‌ها در مناطق مختلف استان که عصر امروز انجام شد، سالن ورزشی شهید خوش‌اقبال روستای ارجق مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر 280 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

این سالن ورزشی که از محل اعتبارات استانی و ملی احداث شده با سوله آهنی گودی شکل و گرما تاب و همچنین داشتن موتورخانه و کف‌پوش استاندارد احداث شده که بهره‌برداری از آن آغاز شد.

همچنین با حضور سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر سالن ورزشی روستای فخرآباد این شهرستان افتتاح شد.

برای احداث این سالن بالغ بر 540 میلیون تومان هزینه شده که شامل اتاق مدیریت، رختکن، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی با ظرفیت 300 نفر است.

در ششمین روز از هفته دولت سالن ورزشی روستای نصیرآباد مشگین‌شهر نیز به همراه سالن شهدای بخش سمرین اردبیل به بهره‌برداری رسید.

احد پازاج افزود: با تلاش‌ها و فعالیت‌های انجام شده در سال‌های اخیر و توسعه سالن‌های ورزشی در شهرها و روستاها توسعه و تقویت ورزش و فضاهای سالم ورزشکاری و پهلوانی را شاهد هستیم.

وی به توانمندی‌های ورزشی استان اشاره کرد و اظهار داشت: در این ارتباط معتقدیم پایه و اساس ورزش قهرمانی نیز توسعه ورزش روستایی و همگانی است.

به گزارش فارس، همچنین به میمنت هفته دولت چند واحد مسکن مقاوم‌سازی شده در نیر، نمین و بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید و جاده 6.5 کیلومتری مهمان‌دوست کورائیم نیز با صرف اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال احداث شده است.

به گفته فرماندار نیر پروژه آبرسانی به روستای قلعه‌جوق کورائیم با پیشرفت 20 درصد در حال اجراست که این پروژه با اعتبار 75 میلیون تومان در دست اجراست و به همین میزان اعتبار برای تکمیل شدن این پروژه نیاز است.

سید حمید عباداللهی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت مسکن معلولان شهرستان نیز در چند روستا افتتاح شده و تحویل متقاضیان شده است و در کنار آن تقاطع زیرگذر چای‌سقرلو در نیر با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان اجرایی شده است.

همچنین در شهرستان بیله‌سوار و در چند روستای بخش جعفرآباد دستگاه‌های اینترنت پرسرعت نصب شده که برای راه‌اندازی این پروژه‌ها بالغ بر 65 میلیون تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

در شهرستان بیله‌سوار نیز با حضور مسئولان منطقه‌ای و محلی در بخش جعفرآباد شش پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم معاون فرماندار بیله‌سوار هفته دولت را هفته نشان دادن توانمندی‌ها و قابلیت‌های دولت خدمتگزار و خادم توصیف کرد و ادامه داد: شهرستان بیله‌سوار از مناطق مرزی و توانمند در حوزه کشاورزی است که می‌تواند روز به روز توسعه پیدا کند.

در این مراسم طرح‌های تکمیل و اصلاح معابر و جدول‌گذاری شهر جعفرآباد، لکه‌گیری خیابان‌ها و برخی طرح‌های عمران شهری با سرمایه‌گذاری 172 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

در مشگین شرقی نیز شش پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت افتتاح شد که برای ساخت این پروژه‌ها شامل دو سالن ورزشی، ساختمان دهیاری و جاده‌های روستایی یک میلیارد و 250 میلیون تومان هزینه شده است.

علی امام‌قلیزاده بخشدار مشگین‌شهر از بهره‌برداری طرح بزرگ شبکه پایاب سد سبلان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان کرد: با بهره‌برداری نهایی از شبکه پایاب سد سبلان 15 هزار هکتار از مزارع و باغات و تاکستان‌های مشگین آبیاری می‌شود.

انتهای پیام/آ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول