اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد:

22 پروژه با حضور معاون رئیس جمهور در محمودآباد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد گفت: در هفته دولت، 22 پروژه عمرانی، کشاورزی، ورزشی، بهداشتی و درمانی و گردشگری در محمودآباد با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

22 پروژه با حضور معاون رئیس جمهور در محمودآباد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، جواد واحدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری هفته دولت را تجلی خدمات و عرصه نمایش اقدامات و دستاوردهای درخشان دولت در شهرستان دانست و بیان داشت: اقداماتی که از سوی دولت عدالت محور در شهرستان محمودآباد صورت گرفت در سایر دولت‌ها بی‌سابقه بود.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه 22 پروژه عمرانی، کشاورزی، ورزشی، بهداشتی و درمانی و گردشگری در این شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: ‌با هماهنگی و رایزنی‌های به عمل آمده از حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی در افتتاح پروژه‌ها بهره‌مند خواهیم بود.

فرماندار محمودآباد افزود: این طرح‌ها با اعتبار 10 میلیارد و 450 میلیون تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: از مجموع 22 پروژه، چهار پروژه مربوط به بخش خصوصی بوده و 18 پروژه شامل بخش دولتی است.

واحدی بیان داشت: از مجموع طرح‌ها، چهار طرح در بخش کشاورزی با اعتبار 2 میلیارد و 650 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه سه طرح در بخش ورزشی با اعتبار 150میلیون تومانی افتتاح می‌شود، اضافه کرد: دو طرح نیز در بخش آموزشی با اعتبار 490 میلیون تومانی و یک طرح در بخش گردشگری با اعتبار 5 میلیارد تومانی به بهره‌برداری می‌رسد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان محمودآباد، یک طرح در بخش خدماتی با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومانی را از دیگر طرح‌های افتتاحی این شهرستان در هفته دولت دانست و افزود: سه طرح در بخش بهداشتی با اعتبار 123 میلیون تومانی و 8 طرح در بخش عمران روستایی با اعتبار 433 میلیون تومانی در این هفته افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افتتاح هتل نیلوفر، بهره‌برداری از مجتمع مرغداری، مقاوم‌سازی مدرسه، احداث خانه بهداشت در روستاهای اهلم، معلم کلا، احمد آباد کلیج و اجرای طرح هادی روستای حاجیکلا سفلی و همچنین بهره‌برداری از جایگاه سوخت CNG کیا و حفر و تجهیز چاه کشاورزی و احداث ساختمان دهیاری و شورای اسلامی در بخش مرکزی را از جمله پروژه‌های شاخص هفته دولت این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول