اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت

چندین طرح در بخش صالح‌آباد شهرستان بهار افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با ششمین روز از هفته دولت چندین طرح در بخش صالح‌آباد شهرستان بهار افتتاح شد.

چندین طرح در بخش صالح‌آباد شهرستان بهار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، بعد از ظهر امروز و در ششمین روز از هفته دولت چندین طرح با حضور فرماندار بهار، بخشدار صالح‌آباد، رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولان در بخش صالح‌آباد شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید.

پروژه بلوار ورودی و لاین رفت و برگشت شهر صالح‌آباد با 450 متر طول و 12 متر عرض با یک هزار و 500 آسفالت‌ریزی و 850 متر جدولگذاری با اعتباری بالغ بر 90 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری صالح‌آباد به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه ساماندهی تقاطع همسطح روستاهای حسن قشلاق با پی‌کنی 450 متر مکعب، برداشت خاک نباتی 36 هزار متر مکعب، حجم خاکبرداری سنگی و غیر سنگی 51 هزار متر مکعب و حجم خاکریزی 11 هزار متر مکعب و بتن‌ریزی 635 متر مکعب و جدول‌گذاری و روشنایی مرکز میدان و نصب چراغ چشمک‌زن با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به بهره‌برداری رسید.

هدف از اجرای این پروژه ساماندهی تقاطع و حذف نقاط حادثه‌خیز و ایجاد ترافیک ایمن و روان در محور همدان ـ بیجار است.

در ادامه زمین فوتبال روستای حسن قشلاق به بهره‌برداری رسید، این پروژه در زمینی به مساحت 640 متر مربع با کاشت چمن و فنس‌کشی با اعتباری بالغ بر 10 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری هزینه شده است.

همچنین به صورت همزمان درختکاری لوار ورودی روستا با کاشت 180 اصله درخت با 800 میلیون ریال و جدولگذاری داخل روستا با متراژ 500 متر مربع با 150 میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول