اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان خبر داد

افتتاح شهربازی همدان تا پایان شهریورماه امسال

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان از افتتاح و بهره‌برداری شهربازی همدان تا پایان شهریورماه امسال با 30 میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

افتتاح شهربازی همدان تا پایان شهریورماه امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق در افتتاح طرح گازرسانی به پنج روستای شهرستان همدان بر لزوم تبیین فرهنگ استفاده صحیح و بهینه از این نعمت الهی نیز صحه گذاشت و این امر را گامی مؤثر در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی دانست.

وی با اشاره به بالا بودن سرانه مصرف انرژی در کشور ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان نیز این قیاس را قابل تأمل ارزیابی کرد و افزود: مصرف سرانه آب در ایران نیز دو برابر سرانه مصرف در کشورهای جهان است که با توجه به مشکل خشکسالی و میزان بارش در کشور این نکات باید موردتوجه قرار گیرد.

فرماندار همدان با اشاره به وجود 108 روستا در شهرستان همدان، عنوان کرد: 85 روستا از این تعداد از نعمت گاز برخوردار هستند که این مهم مرهون انقلابی است که دولت خدمتگذار در این زمینه شکل داده است.

وی تصریح کرد: با عنایت به امر توسعه خدمات در مناطق محروم که مورد توجه دولت است سرانه جمعیت برخوردار از نعمت گاز 98.5 درصد است.

قهرمانی‌مطلق با بیان اینکه درصد جمعیت روستایی برخوردار از نعمت گاز 93.5 درصد است، عنوان کرد: 4.8 درصد باقیمانده نیز در دست اقدام است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح جایگاه ‌CNG در قهاوند، این پروژه را از خدمات ارزشمند دولت در راستای احداث جایگاه‌ سوختگیری دانست و گفت: در زمینه احداث جایگاه‌های سوختگیری در کشور انقلاب خاموشی رخ داده که تبلیغی نشده است.

فرماندار همدان احداث جایگاه ‌CNG را امر مؤثر در راستای کاهش وابستگی کشور به خارج در بحث بنزین ارزیابی و خاطرنشان کرد: با افتتاح جایگاه ‌CNG قهاوند تعداد جایگاه‌های سوختگیری همدان به 13 مورد می‌رسد که از این تعداد هفت جایگاه دوگانه‌سوز است.

وی با اشاره به احداث جایگاه ‌CNG با اعتبار دولت و تحویل آن به بخش خصوصی از کمک بلاعوض دولت در این زمینه خبر داد.

قهرمانی‌مطلق در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در هفته دولت در همدان 99 پروژه به ارزش 112 میلیارد تومان به افتتاح و بهره‌برداری رسیده و می‌رسد، به عنایت ویژه دولت در زمینه خدمت‌رسانی به مناطق محروم اشاره کرد.

وی با اشاره به پروژه‌های بزرگ شهرستان همدان از افتتاح و بهره‌برداری از شهربازی این شهرستان تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: این پروژه 30 میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

فرماندار همدان در پایان با تأکید بر افتتاح پروژه‌هایی که پیشرفت صد در صدر دارند، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 4 هزار واحد مسکن در شهرستان همدان آماده بهره‌برداری داریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول