اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

خط انتقال گاز گرماب به زرین‌رود تا پایان سال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به در دست اجرا بودن خط انتقال گاز گرماب به زرین‌رود گفت: این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

خط انتقال گاز گرماب به زرین‌رود تا پایان سال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عسگریان در مراسم افتتاح پروژه‌های گازرسانی شهرستان زنجان که در روستای پاپایی برگزار شد، اظهار داشت: ایران دومین کشور دارنده گاز در جهان است.

وی به برخورداری 520 شهر و 13 هزار روستا در سطح کشور از گاز اشاره کرد و افزود: تا سال 84 فقط هشت شهر و 19 روستا گاز داشتند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر 178 روستای استان زنجان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند که نسبت به سال 84 رشد 800 درصدی را نشان می‌دهد.

وی تعداد شهرهای برخوردار از گاز استان زنجان را 15 شهر اعلام کرد و گفت: اعتبار لازم برای بهره‌مندی چهار شهر باقیمانده استان تا پایان سال جاری تامین می‌شود.

عسگریان با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ صنعت بدون گاز در سطح استان زنجان وجود ندارد، اضافه کرد: در حال حاضر 700 صنعت استان زنجان گاز دارند.

وی از افتتاح 62 پروژه گازرسانی در سطح استان زنجان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها با 21 میلیارد تومان اعتبار به سرانجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به در دست اجرا بودن خط انتقال گاز گرماب به زرین‌رود گفت: این پروژه در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه خط انتقال گاز گرماب به زرین‌رود تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: 30 روستاهای خدابنده هم از این خط استفاده می‌کنند.

عسگریان با اشاره به قول داده شده برای گازرسانی به 246 روستای استان زنجان اضافه کرد: با به سر انجام رسیدن اقدامات انجام شده برای گازرسانی به روستاها، تعداد روستاهای برخوردار از گاز به 359 روستا می‌رسد.

وی تاکید کرد: مسئولان در صدد رساندن میانگین گازرسانی در روستاهای استان زنجان به میانگین کشوری هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به خطرات موجود در حفاری‌ها اشاره کرد و افزود: مردم باید از حفاری‌های غیرمجاز و غیرضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول