اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

به مناسبت هفته دولت بیش از 600 طرح در لرستان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از افتتاح بیش از 600 پروژه طی هفته دولت در سطح لرستان خبر داد.

به مناسبت هفته دولت بیش از 600 طرح در لرستان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علی شریعت‎نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان استاندارد بروجرد گفت: این تعداد پروژه با هزینه‎ای بالغ بر 150 میلیارد تومان در حوزه‎های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و... در سطح استان لرستان در حال افتتاح هستند.

وی با بیان اینکه این رقم قابل توجه ولی کافی نبوده اظهار داشت: خدمات دولت بر همه اقشار مختلف جامعه آشکار است و هرچه جلوتر می‎رویم جبهه اسلام قوی و جبهه استکبار، شرک و کفر ضعیف‏تر می‎شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه خدمات دولت نهم و دهم در لرستان مشهود است، تصریح کرد: امروز دنیا متوجه پیشرفت ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها شده است و این یک افتخار برای ایران اسلامی است.

در ادامه این مراسم فرماندار بروجرد گفت: هفته دولت فرصتی بوده که بتوانیم نقاط ضعف و قوت و عملکرد دولت و دولتمردان در عرصه‌های مختلف را ارزیابی کنیم.

سجاد معین با بیان اینکه در هفته دولت، 81 طرح عمرانی و خدماتی در بروجرد به بهره‌برداری می‌‎رسد، اظهار داشت: از مجموع 81 طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان، 68 طرح، عمرانی و 13 مورد، تولیدی و خدماتی هستند.

فرماندار ویژه بروجرد گفت: به منظور بهره‎برداری از این طرح‌ها، 11میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار هزینه و زمینه اشتغال 34 جوینده کار فراهم شده است.

وی بهره‎برداری از 60 طرح اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد با اعتبار 500 میلیون تومان را از دیگر برنامه‌های هفته دولت برشمرد و خاطرنشان کرد: طرح‌های اجرا شده در سال گذشته 213 طرح با 45 میلیارد تومان اعتبار بوده که این طرح‌ها در مجموع 73 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برخی از آنها در هفته دولت به بهره‎برداری می‌رسند.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول