اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین روز از هفته دولت

16 طرح عمرانی خدماتی در سیرجان افتتاح شد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار سیرجان گفت‌: 16 طرح عمرانی، بهداشتی، کشاورزی و گازرسانی در شهرستان سیرجان افتتاح شد.

16 طرح عمرانی خدماتی در سیرجان افتتاح شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، محمدعلی توحیدی بعد از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها اظهار داشت: امروز طرح هادی روستای فیروزه با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال از اعتبارات بنیاد مسکن به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی گازرسانی به این روستا با جمعیت 160 خانوار و هزینه 6 میلیارد ریال طی مدت شش ماه به اتمام می‌‌رسد.

وی افزود‌: پارک روستایی شریف‌آباد نیز با هزینه 500 میلیون ریال از اعتبارات دهیاری افتتاح شد و طرح هادی و آسفالت این روستا با جعفرآباد که دارای 600 خانوار است با هزینه 2 میلیارد و 200 میلیون ریال از اعتبارات دهیاری به بهره‌برداری رسید.

توحیدی عنوان کرد: هفت خانه بهداشت روستاهای شریف‌آباد‌، کران‌، عمادآباد‌، بلورد‌، اسطور‌، مکی‌آباد و خرم‌آباد با جمعیت 10 هزار نفر و در مجموع 420 متر مربع و هزینه 4 میلیارد و 200 میلیون ریال از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کرمان افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح طرح هادی روستای حجت‌آباد با هزینه 2 میلیارد و 50 میلیون ریال از اعتبارات بنیاد مسکن از دیگر طرح‌هایی بود که امروز به مناسبت هفته دولت در سیرجان به بهره‌برداری رسید. 

توحیدی بیان کرد: یک طرح آبیاری تحت فشار به وسعت 147 هکتار و اعتبار 4 میلیارد و 370 میلیون ریال از محل اعتبارات بلاعوض و تسهیلات بانکی در روستای قاسم‌آباد و زیدآباد به بهره‌برداری رسید. 

وی گفت: همچنین گازرسانی به چهار روستای حافظ‌آباد‌، نعمت‌آباد‌، ابراهیم‌آباد زردوئیه و ملاحاجی با 16 کیلومتر خطوط انتقال گاز و هزینه 6 میلیارد ریال از اعتبارات شرکت ملی گاز به بهره‌برداری رسید و 3 هزار خانوار این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

توحیدی بیان کرد: عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای حجت‌آباد نیز امروز با اعتبار 3 میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری این روستا با زیربنای یک‌هزار متر مربع آغاز شد.

محمد تکلوزاده معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان نیز در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت‌: پیشرفت طرح‌ها و بهره‌برداری از آنان موجب شکوفایی گسترده و خاص استان کرمان شده ‌و شهرستان سیرجان نیز در احداث و بهره‌برداری طرح‌های تولیدی‌، صنعتی و عمرانی رتبه برتر استان را دارد. 

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول