اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

نفرات برتر جشنواره "رسانه و حضور" در تبریز معرفی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از اعلام نفرات برتر جشنواره "رسانه و حضور" در نیمه شهریور ماه جاری در تبریز خبر داد.

نفرات برتر جشنواره "رسانه و حضور" در تبریز معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده با اشاره به اینکه رسانه‌ها در بصیرت‌افزایی مردم و ترغیب آنها به حضور در صحنه نقش موثری داشته‌اند، اظهار داشت: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه پانزدهم شهریور ماه جاری ساعت 10 صبح در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره رسانه همزمان با نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و با هدف ایجاد زمینه مناسب برای حضور حداکثری مردم در انتخابات همچنین ایجاد رقابت سالم بین مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها در دو بخش رسانه‌های مکتوب،خبرگزاری‌ها و تارنماهای اینترنتی و در رشته‌های مصاحبه، تیتر، گزارش، ‌سرمقاله، یادداشت و عکس برگزار شد.

داننده افزود: بیش از 200 اثر از مطبوعات و خبرگزاری‌های استان به این جشنواره ارسال شد که پس از بررسی هیئت داوران آثار منتخب در آیین اختتامیه معرفی می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در ادامه از معرفی نفر برتر بخش ویژه این جشنواره با موضوع جهاد اقتصادی خبر داد.

وی گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف، پویایی انقلاب اسلامی ایران را تداوم بخشیده و توطئه دشمنان نظام اسلامی را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

براساس این گزارش، نخستین جشنواره رسانه و حضور توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با همکاری خانه مطبوعات و با گستره استانی برگزار شده است. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول