اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ورزش و جوانان محلات خبر داد

برگزاری جشنواره کشوری «پرواز بادبادک‌ها» در محلات

خبرگزاری فارس: مدیر ورزش و جوانان محلات از انتخاب شهرستان محلات به عنوان شهر پایلوت برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها در سطح کشور خبر داد.

برگزاری جشنواره کشوری «پرواز بادبادک‌ها» در محلات

مسعود قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به واسطه برگزاری مطلوب و بسیار خوب جشنواره پرواز بادبادک‌ها در سال‌های گذشته در محلات این شهر به عنوان یکی از شهرهای پایلوت و نمونه کشور در برگزاری این جشنواره انتخاب شد.

وی تصریح کرد: جشنواره پرواز بادبادک‌ها در طول سال چند‌ بار و در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود که با استقبال بسیار خوب و بالای شهروندان همراه می‌با‌شد.

مدیر ورزش و جوانان محلات افزود: نیمه دوم مهر ماه امسال نیز شهرستان محلات بار دیگر شاهد برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها خواهد بود که برنامه‌ریزی در این زمینه در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است.

قمری بیان داشت: در راستای توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان محلات جمعه هر هفته جشنواره بازی‌های بومی و محلی را با همکاری شهرداری و هیئت همگانی برگزار می‌کند که در این جشنواره علاقمندان به رشته‌های مختلف ورزشی از جمله طناب‌کشی، دارت، بازی‌های بومی و محلی در سطح یکی از پارک‌ها به تمرینات و مسابقات ورزشی می‌پردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در هفته دفاع مقدس مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود، ضمن اینکه در این هفته شاهد رژه موتورسواران شهرستان نیز خواهیم بود.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان محلات همچنین با اشاره به دعوت پنج نفر از ورزشکاران رشته بدمینتون این شهرستان به اردوی انتخابی استان بیان کرد: مسابقات انتخابی بدمینتون نوجوانان استان هفته گذشته به میزبانی محلات برگزار شد که هفت نفر از برترین‌های این مسابقات به عضویت تیم استان درآمدند که از این تعداد پنج نفر محلاتی هستند.

به گفته وی تیم منتخب استان در مسابقات المپیاد ایرانیان حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول