اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها

دومین جشنواره موسیقی نابینایان در بانه به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره موسیقی نابینایان وکم نابینایان «صدای سپیده» سراسر کشور در شهرستان بانه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

دومین جشنواره موسیقی نابینایان در بانه به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، این جشنواره با حضور 100 هنرمند نابینا و کم‌بینا از استان‌های خراسان رضوی، کرمانشاه، بندرعباس، چهارمحال بختیاری، لرستان، تهران و کردستان به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی شهرستان بانه برگزار شد.

در اختتامیه جشنواره موسیقی نابینایان و کم‌بینایان که در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی شهرستان بانه با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان و هنرمندان برگزار شد، از نابینایان نمونه در عرصه موسیقی با ارائه لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

بر اساس آرای هیئت داوران، جایزه سوم در بخش آواز پاپ این جشنواره به محمود کی‌قبادی اعطا شد.

در بخش آواز ایرانی هم جایزه سوم  به طور مشترک به آقایان روح‌الله شریعتی و مرتضی خدادادی رسید.

علی‌حسین مهدوی در بخش نوازندگی ساز جهانی جایزه اول را به خود اختصاص داد.

در بخش نوازندگی ساز ایرانی هم جایزه سوم به جعفر حسینی اعطا شد، محمد رضوان و ابوذر سمیعی جایزه دوم را کسب کردند و مهدی الصاق و ارغوان حمسی نیز به صورت مشترک به جایزه اول دست یافتند.

فاروق خسروی و موسی موسوی هم جایزه نخست بخش آواز فولکلور جشنواره دوم موسیقی نابینایان و کم‌بینایان کشور را به خود اختصاص دادند.

به گزارش فارس؛ جایزه سوم بخش گروهی هم به گروه ارغوان به سرپرستی خانم ارغوان حمسی تعلق گرفت و گروه پژواک به سرپرستی علی‌اصغر اسدی جایزه دوم این بخش را از آن خود کردند.

به دلیل تعداد کم متقاضیان شرکت در بخش نوازندگی ساز مقامی این بخش را از قسمت رقابتی جدا نموده و جایزه این بخش به شهاب الماسی و مجتبی حسینی اعطا شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول