اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بخش نمایشگاهی جشنواره امام‌رضا (ع) خبر داد

برگزاری بخش نمایشگاهی جشنواره امام‌رضا در مشهد

خبرگزاری فارس: مسئول بخش نمایشگاهی جشنواره امام‌رضا (ع) از برگزاری بخش نمایشگاهی این جشنواره همزمان با دهه کرامت از 2 تا 8مهر در مشهد خبرداد.

برگزاری بخش نمایشگاهی جشنواره امام‌رضا در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، سعید سرابی در رابطه با چگونگی برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: در بخش نمایشگاهی جشنواره امام‌رضا (ع) اولویت با بخش توسعه رسانه‌های دیجیتال و فن‌آوری نوین است.

وی با تاکید بر برگزاری این جشنواره از 2 تا 8 شهریور و همزمان با دهه کرامت در مشهد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه اشاعه فرهنگ رضوی و اهل بیت (ع) است.

سرابی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در رابطه با نحوه چگونگی برگزاری این نمایشگاه، گفت: با توجه به برگزاری جلسات مقدماتی و ابتدایی، هماهنگی‌های لازم با مرکز توسعه رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: طبق قرارداد منعقد شده با تالار صدا و سیما خراسان‌رضوی، ساختمان صبا با همه فضای نمایشگاهی در اختیار بخش نمایشگاهی  جشنواره امام رضا (ع) قرار می‌گیرد که آثار و خروجی‌های جشنواره پیشین امام‌رضا (ع) نیز در این نمایشگاه در طول دهه کرامت برای مخاطبان علاقه‌مند ارائه می‌‌شود.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول