اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه جشنواره دانشجویان پزشکی صورت گرفت

رونمایی از کتاب جشنواره دانشجویان دانشگاه‌های پزشکی

خبرگزاری فارس: تندیس و کتاب چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رونمایی شد.

رونمایی از کتاب جشنواره دانشجویان دانشگاه‌های پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از تندیس و کتاب این جشنواره با حضور معاون فرهنگی و امور پرورشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون سیاسی استاندار کرمان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعی از مسئولان و دانشجویان رونمایی شد.

دبیر شورای طرح و برنامه دبیرخانه دائم و عضو شورای سیاست‌گذاری چهارمین جشنواره دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی در این آیین اظهار داشت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی سعی شده تا در هزینه‌های این همایش تا حد ممکن صرفه‌جویی شود.

محمود شریفی افزود: طی سال گذشته سه عنوان کتاب از این همایش به چاپ رسید که این تعداد در سال جاری با ارتقای کیفیت یک عنوان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در طراحی تندیس این جشنواره با حفظ سادگی تلاش شده تا گویای پیام‌های مورد نظر باشد.

شریفی عنوان کرد: تندیس این جشنواره برگرفته از لوگو و آرم جشنواره است که در سال گذشته انتخاب شده است.

وی خاطرنشان کرد: در ساخت آرم موجود در تندیس این جشنواره از فلز طلا استفاده شده ‌که نشانه نور و درخشش است، سادگی این تندیس بیانگر پشتکار و تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره است.

به گزارش فارس در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از 295 برگزیدگان این جشنواره در شش بخش و 60 زمینه و رشته تقدیر و تجلیل شد.

همچنین در این آیین دانشگاه‌های برتر در زمینه پرداختن به جشنواره از لحاظ کمی و کیفی، تعداد آثار برتر، تعداد دانشجویان شرکت کننده آن دانشگاه در جشنواره انتخاب شدند و بر این اساس در بخش غرفه‌های برتر در بین دانشگاه‌های تیپ یک کشور، دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه برتر و دانشگاه‌های علوم پزشکی شهید بهشتی و اهواز رتبه‌های شایسته تقدیر را کسب کردند.

در این جشنواره و در بخش غرفه‌های برتر دانشگاه‌های تیپ دو کشور، دانشگاه کرمانشاه رتبه برتر و دانشگاه‌های کاشان، یاسوج، اراک و بابل شایسته تقدیر شدند.

از میان دانشگاه‌های تیپ سه شرکت کننده در بخش غرفه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی جهرم رتبه برتر و دانشگاه‌های جیرفت و تربت حیدریه شایسته تقدیر شدند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول