اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بانه:

بانه میزبان دائمی جشنواره سراسری موسیقی نابینایان شد

خبرگزاری فارس: شهردار بانه از میزبانی دائمی این شهر برای برگزاری تمام دوره‌های جشنواره سراسری موسیقی نابینایان (صدای سپیده) خبر داد.

بانه میزبان دائمی جشنواره سراسری موسیقی نابینایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بانه، نژاد جهانی در اختتامیه دومین جشنواره موسیقی نابینایان و کم‌بینایان کشور در بانه، اظهار کرد: با بررسی و تلاش‌های انجام شده، بانه به عنوان میزبان تمامی دوره‌های برگزاری این جشنواره سراسری انتخاب شده است.

وی در ادامه از معافیت نابینایان از پرداخت عوارض شهرداری در ساخت مسکن خبر داد و گفت: آنها می‌توانند با ارائه درخواست از انجمن نابینایان از پرداخت عوارض ساخت مسکن معاف شوند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز یک نفر سهمیه برای نابینایان واجد شرایط استخدامی در ارگان شهرداری اختصاص داده شده است.

رئیس ارشاد اسلامی بانه نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از روند برگزاری جشنواره، اظهار کرد: دومین جشنواره سراسری موسیقی نابینایان و کم‌بینایان به همت انجمن موسیقی این شهرستان و تعدادی از فارغ‌التحصیلان موسیقی بانه طراحی و در ایام گرامیداشت هفته دولت تقدیم جامعه فرهنگ و هنر استان شد.

هیوا حاجی‌محمدی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از توان و استعداد هنری نابینایان و کم‌بینایان کشور، تصریح کرد: تجربه زیبنده از برگزاری نخستین دوره این جشنواره و نبوغ هنری که در هنرمندان نابینا و کم‌بینای موسیقی مشاهده شد، ما را به برگزاری منظم این جشنواره مکلف کرد.

حاجی‌محمدی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره سراسری موسیقی نابینایان و کم‌بینایان با حضور استان‌های کرمانشاه، خراسان رضوی، بندرعباس، چهارمحال بختیاری، لرستان، تهران و کردستان برگزار شد.

وی در پایان به ارسال 110 اثر در سه بخش اجراهای گروهی، آواز و تک‌نوازی به دفتر دبیرخانه اشاره کرد و افزود: بعد از بررسی هیت داوران در مرحله نخست 6  اثر در بخش گروه نوازی و 28 اثر در حوزه آواز و تک‌نوازی به بخش مسابقه راه یافتند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول