اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن حمایت از بیماران کلیوی آستارا خبر داد

افزایش بیماران کلیوی در آستارا

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن حمایت از بیماران کلیوی آستارا از روند رو به رشد بیماران کلیوی در این شهرستان خبر داد.

افزایش بیماران کلیوی در آستارا

محمد نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با هشدار درباره روند رو به رشد بیماران کلیوی در این شهرستان اظهار کرد: تعداد بیماران کلیوی انجمن حمایت از کلیوی آستارا اکنون از مرز 43 نفر گذشت که این امر موجب ایجاد مشکلات متعدد به ویژه از نظر مالی برای بیماران شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تعداد سه نفر از بیماران کلیوی در آستارا با عمل پیوند کلیه قابل درمان هستند، خواستار کمک مسئولان و خیران برای بازگشت آنها به زندگی عادی شد.

وی با اشاره به اینکه سلامتی بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند در اختیار انسان گذاشته است تصریح کرد: باید همه ما در حفظ سلامتی خود کوشا باشیم.

نظری با یادآوری هشدار متخصصان و مسئولان درباره افزایش تعداد بیماران کلیوی در کشور، خواستار کمک و چاره‌اندیشی مسئولان شهرستان و استان در این زمینه شد و تصریح کرد: بیماری کلیوی موجب بروز مشکلات متعدد در روند زندگی انسان می‌شود که نیاز به همکاری تمام مسئولان و مردم دارد.

وی با قدردانی از کمک ماهانه شهرداری و شورای شهر آستارا به بیماران انجمن مذکور، از تمام مسئولان شهرستان و خیران خواست انجمن حمایت از بیماران کلیوی را مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول