اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی:

اتاق فکر واحدهای دانشگاه آزاد منطقه 17 تشکیل شود

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ضرورت تشکیل اتاق‌های فکر این نهاد گفت: در این اتاق‌های فکر مسایل و مشکلات فرهنگی دانشگاه مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار می‌گیرد.

اتاق فکر واحدهای دانشگاه آزاد منطقه 17 تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر محمدحسین سرورالدین پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی در واحد رودسر و املش با تبریک فرا رسیدن هفته دولت به رویکرد متفاوت رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی کشور نسبت به مسائل مختلف اشاره کرد.

وی اظهار کرد: رؤسای دفاتر فرهنگ با جدیت بیشتری با مسائل و مشکلات فرهنگی برخورد کنند زیرا هیچ معذوریتی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اعتلای آن وجود ندارد و در این راستا دبیرخانه منطقه 17 تمام حمایت خود را از اجرای طرح‌های فرهنگی اعلام می‌دارد.

این مسئول با بیان اینکه به مسائل فرهنگی از نظر کمی و کیفی در دانشگاه‌ها بیشتر پرداخته شود افزود: برای ارتقای فرهنگ حجاب و عفاف در واحدهای دانشگاهی نیازمند مشورت با متخصصان فرهنگی هستیم که باید در این راستا از نظرات و پیشنهادهای آنها بهره بگیریم.

وی با تاکید بر تشکیل اتاق فکر در هر یک از واحدهای دانشگاهی منطقه 17 بیان کرد: با تشکیل این اتاق فکر مسائل و مشکلات فرهنگی مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار می‌گیرد و راه‌های پیشگیری و درمان مسائل فرهنگی در اتاق‌های فکر پیگیری می‌شود.

سرورالدین ایجاد برقراری ارتباط صمیمی با خانواده‌های دانشجویان برای توجیه رعایت حجاب و عفاف در دانشگاه و جامعه را در ارتقا و گسترش این فرهنگ مؤثر دانست و گفت: ایجاد تعهد و وجدان کاری در سطح کارکنان دانشگاه نیز باید در اولویت قرار گیرد تا ضمن صرفه‌جویی در سطح واحدها از کادر موجود و تجربیات آنها بهترین بهره‌برداری صورت گیرد.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در جلسه مذکور با اشاره به برگزاری طرح ضیافت اندیشه قرآنی ویژه دانشجویان در دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 17 (واحد رشت و لاهیجان) و قدردانی از دست‌اندرکاران این دو واحد دانشگاهی اظهار کرد: در اولویت قرار دادن طرح رسیدگی به حجاب و عفاف در واحدهای دانشگاهی در راستای ارتقای فرهنگی واحدها ضرورت دارد.

علیرضا اقدامی با اشاره به تاکیدات دانشجو در راستای ارتقای فرهنگی واحدها افزود: در هر واحد دانشگاهی رئیس واحد و مسئول دفتر فرهنگ نخستین افراد در برگزاری هر چه بهتر این طرح هستند که در تمام سطوح دانشجویان و اعضای هیئت علمی و کارکنان نیز باید رعایت شده و مورد توجه قرار گیرد.

وی به تدوین برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری اردوی دانشجویان جدیدالورود و انجام کار فرهنگی مناسب در این اردوها به مسئولان فرهنگی واحدها تصریح کرد و یادآور شد: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر «کنگره شهدای دانشجو» نیازمند ارائه برنامه‌های پیشنهادی واحدها هستیم.

به گزارش فارس، منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی (گیلان) که یک سال از استقلال خود را پشت سر گذاشته است دهمین جلسه شورای فرهنگی را درباره رسیدگی به مسایل و مشکلات فرهنگی واحدها به ویژه حجاب و عفاف با حضور رؤسای دفاتر فرهنگ در واحدهای منطقه 17 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودسر و املش برگزار کرد که هر یک از مسئولان با ارائه نظرها و پیشنهادهای خود به راهکارهای فرهنگی پرداختند.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول