اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم در پاسخ به دغدغه‌های سرمایه‌گذاران قمی:

اتاق فکری دائمی و منشور سرمایه‌گذاری در قم ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار قم گفت: باید اتاق فکر دائمی برای بررسی راهکارهای آسیب‌شناسی سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شده و منشور سرمایه‌گذاری تدوین شود.

اتاق فکری دائمی و منشور سرمایه‌گذاری در قم ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد دلبری پنجشنبه شب در همایش فعالان اقتصادی کلان شهر قم که با موضوع سرمایه گذاری در استان در هتل پارسیان برگزار شد، ضمن شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات سرمایه‌گذار استانی اظهار کرد: باید اتاق فکر دائمی برای بررسی راهکارهای آسیب‌شناسی سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شود و فضا و امکانات این مجموعه را شهرداری تقبل می‌کند.

وی با بیان اینکه باید منشور سرمایه‌گذاری تدوین شود تا جذب سرمایه‌گذار سلیقه‌ای نباشد تصریح کرد: باید توجه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران و رفع مشکلات آنها صورت گیرد.

شهردار قم با اشاره به اینکه مشکلات سرمایه‌گذاران باید حل شود اضافه کرد: مناطق هشت گانه دفاتر سرمایه‌گذاری در استان ایجاد خواهد شد.

دلبری با تاکید بر اینکه احداث زیرساخت‌ها، تسهیل حمل و نقل و ترافیک، تعریض شریان‌ها و ایجاد پارکینگ‌های عمومی وظیفه شهرداری است خاطر نشان کرد: سرمایه‌گذاران کیفیت را نباید فدای کمیت کنند.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و همدلی مشکلات را حل خواهیم کرد اضافه کرد: اگر برای سرمایه‌گذاری به دلیل تحریم مشکلی پیش آمد، راهکاری باید ارائه شود و از سرمایه‌گذار حمایت شود.

شهردار قم با اشاره به اینکه سال جدید را مقام معظم رهبری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کردند خاطر نشان کرد: به همین دلیل باید تولید داخل و سرمایه‌گذار داخلی حمایت شود.

دلبری با تاکید بر اینکه بعضی شهروندان باید افکار و فرهنگ خود را تغییر دهند اظهار کرد: در هیچ منبع روایی اسلام نیامده است که خداوند و دین با ثروت‌اندوزی حلال و با کسی که وضع مالی خوبی دارد مخالف است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول