اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت دفتر نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس

اتاق فکر نخبگان در جیرفت تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه و عمران هر چه بیشتر شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اتاق فکری متشکل از نخبگان شهرستان تشکیل می‌شود.

اتاق فکر نخبگان در جیرفت تشکیل می‌شود

فرامرز امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه برای عمران منطقه جنوب کرمان برنامه‌های زیادی در دست پیگیری است، اظهار داشت: اما با توجه به کشاورزی بودن منطقه، ساماندهی محصولات کشاورزی و بهره‌وری منابع آبی در مناطق کوهستانی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

امیری تصریح کرد: با مشارکت نظام مهندسی شهرستان جیرفت شرکت تعاونی متشکل از نخبگان کشاورزی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در حال ثبت است.

وی ابراز داشت: این مهم از اقدامات اولیه دفتر نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد برای ساماندهی محصولات کشاورزی است.

امیری عنوان کرد: در 15 تیر ماه که مجلس شورای اسلامی به مدت 15 روز تعطیل است و نماینده‌ها در تعطیلات تابستان به سر می‌برند، فرج‌الله عارفی در حوزه انتخابیه خود حضور پیدا کرده و پیگیر مسائل مربوطه می‌شود.

مدیر دفتر نماینده شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل جلسه با مسئولان، پیگیری و تکمیل زنجیره اطلاعات در روستاها و بخش‌ها، بازدید از مناطق دورافتاده و بخش‌های شهرستان در راستای پاسخگوی به مردم و آشنایی با مشکلات آنها از جمله برنامه‌های عارفی در این 15 روز است.

وی اذعان داشت: بیشترین جلسه‌های تشکیلی توسط وی در سال جاری در زمینه کشاورزی و راه بوده است که می‌طلبد اداره‌های مربوطه همدلی و مشارکت بیش از پیش داشته باشند.      

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول