اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نخبگان و اساتید

اتاق فکر در اداره کتابخانه‌های عمومی خوزستان ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در جمع روسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها و مدیران ستادی از ایجاد اتاق فکر در این اداره کل خبرداد.

اتاق فکر در اداره کتابخانه‌های عمومی خوزستان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان، لفته منصوری اظهار داشت: اتاق فکر این اداره کل متشکل از نخبگان کتابداری استان خوزستان، مسئولان و اساتید برجسته دانشگاه و کارشناسان ارشد این اداره کل خواهد بود.

وی تصریح کرد: این اتاق فکر به مثابه ترمینالی برای دستورکارهای انجمن کتابخانه‌های عمومی و ستادهای نهضت مطالعه مفید استان تلقی می‌شود به این معنا که اتاق فکر اداره کل لوایح را برای دستور کارهای جلسات در اختیار شهرستان‌ها و استان قرار می‌دهد.

منصوری تصریح کرد: همچنین اتاق فکر مخزن ایده‌های نو و بدیع خواهد بود که ایده‌های مستقل اعضاء و عموم مردم پس از بحث و بررسی در اتاق فکر به صورت لوایح و دستور کار مطرح می‌شوند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان هدف از تشکیل اتاق فکر اداره کل را ارتقای سطح مطالعه مفید استان، تقویت برنامه‌های نرم افزاری و محتوایی در چارچوب برنامه‌های فرهنگی نهاد، تقویت شبکه کتابخوانان حرفه‌ای کشور، تقویت کانون‌های قرآن و نهج البلاغه و نقد ادبی، ایجاد دستورکارهای نرم افزاری و محتوایی برای جلسات، تقویت مسابقات فرهنگی، برگزاری جلسات مهم و الگویی نقد کتاب و معرفی کتاب، تقویت مبانی دینی نظیر نماز، امر به معروف و نهی از منکر و موارد مرتبط با ارزش‌های اسلامی و ایرانی عنوان کرد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول