اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر آموزش و پرورش:

والدین باید در اتاق فکر مدارس سهیم باشند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: والدین باید در اتاق فکر مدرسه سهیم بوده تا در شناسایی و حل آسیب‌ها، به مسئولان کمک کنند.

والدین باید در اتاق فکر مدارس سهیم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، فرشته حشمتیان معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی پیش از ظهر امروز در جمع کارشناسان انجمن اولیاء و مربیان، مدارس غیردولتی، شوراها و امور شاهد و ایثارگران استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مشارکت مردم در حوزه مشارکت‌های مردمی و خانواده، یک مشارکت فرهنگی است.

وی افزود: نقش معلم در انسان سازی و تعالی انسان را باید بیش از پیش باور داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کشف ظرفیت خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف آموزشی و پرورشی بیان داشت: والدین باید در اتاق فکر مدرسه سهیم باشند تا در شناسایی و حل آسیب‌ها، کمک حال مسئولان باشند.

حشمتیان ادامه داد: مراکز مشاوره باید تمام تلاش و سعی خود را در ارائه مشاوره به مراجعان بکنند و کمک حال شایسته‌ای برای خانواده‌ها در زمینه‌های مختلف تعلیم و تربیت باشند.

* اجرای سند تحول بنیادین جایگزین اصول ناکارآمد وارداتی می‌شود

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: درس‌های کار، فناوری، پژوهش و خلاقیت پایه ششم ابتدایی، اقدامی اساسی برای بکارگیری الگوهای نوین یادگیری است.

یوسف نوری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران مدارس شهرستان نیکشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش نخستین و مهم‌ترین نهاد رسمی نظام تعلیم و تربیت در کشور است.

وی با اشاره به طرح اجرای نظام آموزشی 6.3.3 در کشور بیان کرد: اجرای دقیق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش الگوی اسلامی ایرانی تربیت را جایگزین اصول ناکارآمد وارداتی خواهد کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول