اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران در مجلس:

حضور بان‌کی‌مون در اجلاس نم، نقطه عطفی در میزبانی ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بان‌کی‌مون در تهران گفت: حضور رئیس سازمان ملل متحد در اجلاس سران غیرمتعهدها نقطه عطفی در میزبانی جمهوری اسلامی ایران است.

حضور بان‌کی‌مون در اجلاس نم، نقطه عطفی در میزبانی ایران است

حسین طلا امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها (نم) در ایران اظهار داشت: آنچه که امروز در ایران در حال وقوع است، به خواست و اراده خداوند می‌باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: خواست خداوند حاکم کردن ارزش‌های دینی در جامعه‌ای است که فراتر از ظلم عمل می‌کند. مشاهده می‌کنید که خداوند مستکبران و سرمایه‌داران را ذلیل و کسانی که برای دین قیام کرده‌اند را عزیز می‌‌کند.

آمریکا در منزوی نشان دادن ایران شکست خورد

وی در ادامه یادآور شد: دشمنانی مانند آمریکا و اسرائیل 33 سال و به‌ویژه در این سه سال آخر انواع و اقسام تحریم‌ها را در کشور ما امتحان کردند تا بتوانند ایران را کشوری منزوی شده جلوه دهند اما خدا اراده کرد و ما آنچه که می‌خواستیم بدست آوردیم و دشمنان ما مجددا شکست خوردند.

طلا با اشاره به حضور بان‌کی‌‌مون در اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران ابراز داشت: اینکه رئیس سازمان ملل متحد در اجلاس نم شرکت می‌کند می‌تواند نقطه عطفی در میزبانی جمهوری اسلامی ایران باشد و به نظر من این همه نعمت از طرف خداوند به‌خاطر مقاومت مردم در برابر فشارها و تحریم‌ها است.

به اوج رسیدن ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری

مشاور وزیر کار و امور اجتماعی با اشاره به رهبری بی‌نظیر حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای بیان داشت: امروز همه دنیا چه دوست و چه دشمن به این نکته اذعان دارند که مقام معظم رهبری پیرو و دنباله‌رو راه امام خمینی (ره) است. به لطف حضرت ولی‌عصر (عج) و به برکت خون شهیدان، با هدایت‌های مقام معظم رهبری و وسعت دید ایشان ایران اسلامی به اوج رسیده است و همین می‌تواند داروی شفابخشی برای مردم ایران باشد.

سران کشورها باید با یکدیگر متحد شوند

وی ادامه داد: امروز سران عدم تعهد چند میلیارد دلار درآمد دارند و باید با سرمایه‌های زیاد خود با یکدیگر متحد شوند و به اهداف خود برسند و با رسیدن به اهداف خود می‌توانند حرف اول و آخر را در جهان بزنند و به الگویی نیکو برای سایر کشورها تبدیل شوند.

دو محور اساسی ایران در اجلاس نم

طلا در ارتباط با محورهای جمهوری اسلامی ایران در اجلاس عدم تعهد عنوان کرد: دو موضوع است که ایران باید در این اجلاس به آنها برسد. نخست، مستقل باشد و همانند 33 سال گذشته زیر بار زورگویان و مستکبرانی نظیر آمریکا و رژیم صهیونیستی نرود.

مشاور معاون اجرایی شورای نگهبان با مطرح کردن دومین محور ایران در اجلاس نم تصریح کرد: محور دوم ایران مساعدت و کمک کردن به کشورهای مظلوم و فراموش شده مانند سوریه، بحرین، میانمار، افغانستان، عراق و ... است که به لطف حمایت‌های ایران و تفکر شیعیان، مردم کشور عراق در حال خارج شدن از سلطه آمریکایی‌ها هستند.

وی در پایان ضمن آرزوی پیروزی برای همه کشورهای مسلمان جهان خاطرنشان کرد: به لطف خداوند به‌زودی سایر کشورها نیز از این سلطه چندین و چند ساله خارج می‌شوند و از دست زورگویان و مستبدان نجات پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول