اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

اجلاس غیرمتعهدها به ایران قوت می‏دهد/آمریکا در حال دِق کردن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها به جمهوری اسلامی ایران قوت می‏دهد، گفت: «امروز آمریکا در حال دِق کردن است».

اجلاس غیرمتعهدها به ایران قوت می‏دهد/آمریکا در حال دِق کردن است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس ظهر امروز در مراسم نمادینی که در سالن ورزشی دانشگاه پیام‌نور سمنان و با حضور استاندار سمنان، فرماندار سمنان، جمعی از مسئولان، خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم برگزار شد و در آن، 84 طرح مهم شهرستان سمنان به مناسبت هفته دولت به بهره‏برداری رسید، اظهار داشت: خدمات عظیمی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به مردم شریف ایران ارائه شده است و امروز نیز شاهد رویداد بزرگی به نام برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در کشورمان هستیم.

وی تصریح کرد: آمریکا، اروپا و همه غرب و حامیانش تلاش بسیاری کردند و فشارهای زیادی وارد آوردند تا اجلاس سران عضو جنبش غیرمتعهدها در تهران برگزار نشود اما به یاری خداوند متعال، همه این کوشش‏ها بی‏نتیجه ماند.

امام جمعه موقت سمنان افزود: استارت این اجلاس به کوری چشم همه دشمنان اسلام و انقلاب زده شد و نشست‏هایی در سطح کارشناسان، سیاسیون و در نهایت سران عضو جنبش عدم تعهد در تهران برگزار می‏شود.

عبدوس ادامه داد: برگزاری اجلاسی با حضور سران بیش از 120 کشور برای جمهوری اسلامی ایران عظمت بزرگی محسوب می‏شود و توفیق قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه برگزاری این اجلاس نشان می‏دهد که همه تحریم‏ها علیه ایران بی‏اثر بوده است، گفت: دشمنان ملت ما این آرزو را که ایران با تحریم از بین می‏رود را با یاری خداوند متعال به گور خواهند برد.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: امروز می‏بینیم که آمریکایی‏ها با برگزاری اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران در حال دق‌مرگ شدن هستند.

عبدوس همچنین با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام اسلامی است، اظهار داشت: خبردهی و خبررسانی تنها خصیصه انسان‏هاست و حتی فرشتگان نیز چنین اجازه‏ای را از پروردگار دریافت نکرده‏اند.

وی با تاکید بر اینکه عظمت انسان به علم است و خوشبختانه مراکز علمی و آموزشی در کشور روز به روز در حال رشد و توسعه هستند، یادآور شد: باید در زمینه توسعه علمی در کشور بیشتر تلاش شود.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول