اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی:

اجلاس غیر‌متعهدها ضربه محکمی به بلوک غرب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری اجلاس غیر‌متعهدها در تهران ضربه محکمی به بلوک غرب است.

اجلاس غیر‌متعهدها ضربه محکمی به بلوک غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در همایش بزرگ بسیج اصناف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نگاه اسلام به ثروت صوفی‌‌گرایانه نیست، اظهار کرد: اسلام نگفته است که انسان زاهد ثروت نداشته باشد.

وی ادامه داد: اسلام نمونه‌های زیادی را که هم ثروت و هم زهد داشته‌اند معرفی کرده؛ زهد در قرآن به معنای این است که انسان عاشق دنیا نباشد و به دنیا دل‌بسته نشود.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ثروت می‌تواند زمینه‌ساز طغیان انسان‌ها شود، افزود: نگاه امانت‌گونه به ثروت و قدرت بسیار مهم و ضروری است و اگر این نگاه‌ باشد در کارها موفق می‌شویم.

عبادی با اشاره به اینکه همواره بازاریان متدین در طول سال‌ در کنار روحانیان مبارز بوده‌اند، گفت: شهید عراقی پیوند ناگسستنی با امام ‌خمینی (ره) داشته است.

وی خون شهیدان را مایه افتخار و سربلندی ایران دانست و تصریح کرد: اگر امروزه ایران اسلامی به جایی رسیده‌ است و آمریکا و رژیم صهیونیستی ذلیل شده‌اند به دلیل خون پاک همین شهداست.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی هر روز در حال جهش است، گفت: تحریم‌ها و تورم نمی‌تواند ایرانیان را از اسلام و دین جدا کند بلکه هر روز پیشرفت بیشتری خواهند داشت.

عبادی با اشاره به اینکه انرژی هسته‌ای بهانه‌ای برای تحریم و دشمنی دشمنان است، افزود: هدف دشمن انرژی هسته‌ای ایران نیست بلکه جلوگیری از پیشرفت ایرانیان است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی بدانند که تا وقتی مردم به حرف ولی‌امر خود گوش می‌دهند، نمی‌توانند ایران و اسلام را از میان بردارند و باید این خواب را به گور ببرند.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی به بیداری اسلامی در نقاط مختلف دنیا اشاره کرد و گفت: انقلاب مصر کمر رژیم صهیونیستی را شکسته است.

عبادی ادامه داد: مقاومت جانانه مردم لبنان و غزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و جنبش‌های آزادی‌خواهی ملت‌های مسلمان و دیگر کشورها به ویژه در سال‌های اخیر نتیجه خودباوری و تاسی از انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه خودباوری یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است، افزود: در سایه این خودباوری در جمهوری اسلامی شاهد پیشرفت‌های بسیاری در کشور و در سطح بین‌المللی بوده‌ایم.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی به تحریم‌های دشمن اشاره کرد و افزود: سیستم اقتصادی کشور خود را با تحریم‌ها وفق می‌دهد و هیچ ترسی از این تحریم‌ها و تورم‌ها وجود ندارد.

عبادی با بیان اینکه تحقق فرامین مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی یکی از بهترین روش‌های مقابله با تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی است، افزود: ظرفیت و توان بالا در میان مسئولان و مردم نشان از خروج سرافرازانه از تحریم‌ها دارد.

وی تحقق اقتصاد مقاومتی را در گرو وحدت و اتحاد آحاد مردم دانست و تصریح کرد: حضور حماسی آحاد مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی مانع بسیاری از نقشه‌های شوم دشمنان کشور شده است.

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در یک اقتصاد مقاومتی باید موانع تولید و تجارت برطرف شود و اجازه ندهیم در برخی از شاخه‌های اداری کار کردن در داخل کشور مأیوس کننده و بامانع جلوه داده شود.

عبادی به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران اشاره کرد و گفت: اجلاس غیرمتعهدها ضربه محکمی بر بلوک غرب وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این اجلاس فرصت مناسبی برای صدور آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است، افزود: مسئولان باید با استقبال شایسته پیام انقلاب را به تمام کشورها ابلاغ کنند.

در پایان این مراسم از 43 بسیجی نمونه اصناف خراسان جنوبی تجلیل شد.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول