اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان تیراندازی جهان:

در المپیک لندن رکورد خود را ارتقا دادم

خبرگزاری فارس: قهرمان تیراندازی با بیان این مطلب که رکوردش را در المپیک لندن ارتقا داده است، خواستار فراهم آمدن امکانات تمرینی برای ورزشکاران رشته تیراندازی در قزوین شد.

در المپیک لندن رکورد خود را ارتقا دادم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ابراهیم برخورداری قهرمان جهان و تنها نماینده کشورمان در رشته تپانچه بادی المپیک 2012 لندن در مراسم تقدیر شورا و شهرداری قزوین از زحمات وی در این رقابت‌ها اظهار کرد: در سال 2011 ضمن شرکت در مسابقات جهانی مونیخ توانستم برای فدراسیون تیراندازی ایران سهمیه شرکت در المپیک را کسب کنم.

عضو تیم ملی تیراندازی افزود: در شرایطی که خیلی از افراد کسب سهمیه از سوی من در این رشته را باور نداشتند، حتی توانستم رکورد ایران را در این رشته ارتقا دهم.

برخورداری ادامه داد: در شش سال اخیر که تمرینات خود را به انجام می‌رساندم با مشکلات زیادی مواجه شدم و با توجه به اینکه در المپیک 2008 از کسب سهمیه باز ماندم تلاش کردم در المپیک اخیر تلاش بیشتری برای دریافت سهمیه به انجام برسانم، این مهم انجام شد ولی از کسب مدال محروم شدم.

این قهرمان کشورمان در ادامه با تأکید بر اینکه شرایط مسابقات لندن بسیار خاص بود، افزود: ولی با این وجود توانستم در بین 44 تیراندازی که برای چندمین بار در المپیک حضور می‌یافتند، جایگاه 27 را به دست آورم، در این رشته اختلاف امتیازات شرکت کنندگان بسیار اندک و نزدیک به هم است.

وی بیان کرد: تجربه و سن بالا در رشته تیراندازی حرف نخست را می‌زند و با توجه به اینکه برای نخستین بار بود در این مسابقات شرکت می‌کردم، در تمرینات خود سعی کردم با شرایط سخت جدید کنار بیایم.

برخورداری تصریح کرد: المپیک لندن موجب شد تا آخرین رکورد خود را ارتقا دهم و این موفقیتی بسیار بزرگ برای من بود.

برخورداری در خاتمه با بیان اینکه ورزشکاران تیرانداز در قزوین از امکانات خوبی برای تمرین برخوردار نیستند، افزود: درست است که شرایط تمرین در پایتخت فراهم است ولی اگر امکانات تمرین با همت مسئولان در قزوین نیز فراهم شود، تیراندازان با آمادگی بیشتری در مسابقات ملی و فراملی حضور پیدا می‌کنند. 

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول