اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تقارن بازگشت رضایی با شب قدر

آیین استقبال از قهرمان المپیک یکشنبه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: به دلیل تقارن بازگشت قاسم رضایی به ایران با شب‌ قدر، آیین استقبال از این قهرمان کشتی فرهنگی یکشنبه هفته آینده در آمل برگزار می‌شود.

آیین استقبال از قهرمان المپیک یکشنبه برگزار می‌شود

یدالله اکبرزاده لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه قهرمانان کشتی فرنگی ایران شب گذشته وارد کشور شدند، افزود: هیئتی از شهرستان آمل نیز برای استقبال از فرهنگی‌کار طلایی آملی برای استقبال در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور داشت.

وی با بیان اینکه بر خود وظیفه دیدیم از قهرمانی طلایی این شهرستان به شایستگی استقبال کنیم، تصریح کرد: مردم آمل همواره قدردان زحمات قهرمانان خود هستند و در شب پیروزی این ورزشکار ارزشمند نیز با نهایت توان وی را تشویق کردند و در کنار خانواده قاسم رضایی برای این پیروزی دعا کردند.

اکبرزاده با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم که مراسم استقبال از این کشتی‌گیر ارزشمند به شایسته‌ترین شکل برگزار شود، اظهار داشت: مطمئنا جمعیت زیادی از مشتاقان و علاقه‌مندان این ورزشکار برای استقبال از این قهرمان خود را مهیا کرده‌اند که امیدواریم بتوانیم با برنامه‌ریزی خواسته‌های همه مردم و ورزش دوستان را برآورده کنیم.

وی بیان داشت: ستاد استقبال از این ورزشکار در فرمانداری آمل تشکیل شده است و برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از این قهرمان انجام می‌شود.

فرماندار آمل با بیان اینکه به دلیل تقارن با شب قدر و شب شهادت امام علی(ع) مراسم استقبال از این ورزشکار هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: مراسمی روز یکشنبه ساعت 16 عصر در سالن حسن‌نژاد آمل برای آیین استقبال در نظر گرفته شده است.

انتهای ‌پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول