اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی تیراندازی:

هدفم کسب مدال در پارالمپیک لندن است

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی تیراندازی با کمان اعزامی به پارالمپیک لندن گفت: امیدوارم بتوانم در کنار سایر نفرات تیم ملی در این رقابت‌ها برای کشورم موفق ظاهر شوم و در این رقابت‌ها مدال کسب کنم.

هدفم کسب مدال در پارالمپیک لندن است

امین علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به انجام تمرینات مستمر به منظور دستیابی به آمادگی مطلوب تا زمان اعزام به پارالمپیک لندن اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی در کرمان زیر نظر فرزاد فروزی انجام دادم.

وی افزود: در مقطع فعلی نیز در وضعیت خوبی هستم و امیدوارم بتوانم با نزدیک شدن به رکوردهای مد نظرم در این مسابقات برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

علیخانی بیان داشت: 25 مرداد ماه عازم اردوی مرحله پایانی تیم ملی در تهران می‌شوم تا پس از برپایی اردوی تیم ملی ریکرو معلولان به مدت یک هفته در تاریخ دوم شهریور ماه عازم لندن شوم.

علیخانی خاطر نشان کرد: مسابقات من در بخش ریکرو مردان از هشتم شهریورماه در دهکده محل برگزاری مسابقات آغاز می‌شود و امیدوارم بتوانم در کنار سایر نفرات تیم ملی در این رقابت‌ها برای کشورم موفق ظاهر شوم و از این رقابت‌ها برای کشور مدالی کسب کنم.

وی با اشاره به حضورش در این رشته از سه سال قبل گفت: با توکل به خدا و انجام تمرینات مستمر توانستم طی دو سال گذشته در لیگ برتر تیراندازی کشور دو عنوان سومی و مدال برنز را به همراه تیم خراسان جنوبی کسب کنم ضمن آن که در همین دوران مربیان تیم ملی از من برای حضور در تیم ملی دعوت به عمل آوردند.

علیخانی از کسب دو مدال برنز و دو عنوان سومی از مسابقات جهانی تیراندازی با کمان از کشور جمهوری چک خبر داد و افزود: عنوان دومی و نقره تیمی را از مسابقات جهانی تیراندازی با کمان در کارنامه دارم.

وی با بیان اینکه این تیراندازی در رشته ریکرو را در کرمان زیر نظر خانم "برج" آغاز کرده است، گفت: پس از آن با توجه به رفتن وی و مشکلات به وجود آمده در هیئت تیراندازی به صورت انفرادی تمریناتم را دنبال کردم. برای مثال با هزینه شخصی وسایل و ابزار این رشته را خریداری کردم و در زمین خاکی حوالی منزلم به تمرین پرداختم تا از شرایط آرمانی خارج نشوم.

علیخانی تصریح کرد: در مقطع فعلی زیر نظر حجت‌الله واعظی مربی تیم ملی به کار در این رشته مشغول هستم، ضمن آن که سابقه همکاری با مربیان خارجی را نیز در کارنامه دارم.

عضو تیم ملی ریکرو کشورمان در مسابقات پاراالمپیک لندن با اشاره به حضور فرزاد فروزی در ورزش کرمان گفت: به عقیده من وجود فروزی نعمت بزرگی برای ورزشکاران کرمانی است، وی علاوه بر یک مربی بدنساز یک روانشناس و مربی اخلاق‌گرا است.

وی عنوان کرد: به عقیده من فروزی حق زیادی بر گردن ورزش استان و بسیاری از ورزشکاران کرمانی دارد و امیدوارم با کسب یک عنوان رضایت‌بخش از این رقابت‌ها پاسخگوی محبت‌های وی و سایر مربیان باشم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول