اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی عراق:

تمدید قراردادم با تیم ملی عراق به بعد از المپیک موکول شد

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشور عراق گفت: تمدید یا عقد دوباره قراردادم با تیم ملی کشتی فرنگی عراق به بعد از رقابت‌های المپیک موکول شده است.

تمدید قراردادم با تیم ملی عراق به بعد از المپیک موکول شد

سعید شیرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل درباره شرایط همکاری دوباره با کشور عراق افزود: تمدید یا عقد دوباره قراردادم با تیم ملی کشتی فرنگی عراق به بعد از رقابت‌های المپیک برمی‌گردد.

وی افزود: عراق حرف خاصی در کشور آسیا برای گفتن ندارد ولی هم‌اکنون با حضوری که در این کشور داشتم، در رقابت‌های قهرمانی آسیا بسیار خوب درخشید و حتی در مسابقات کشتی فرنگی کشورهای عربی برای نخستین بار با کسب سه مدال طلا قهرمان شد.

شیرزاد با اشاره به اینکه در این کشور یک سال و نیم فعالیت داشتم، گفت: با پایان قراردادم مسئولان فدراسیون کشتی این کشور به ویژه دبیر این فدراسیون صحبت‌های زیادی برای بازگشتم داشتند حتی این مقام مسئول نیز برای مذاکره با گروهی از عراق عازم ایران و شهرستان آمل شد و شرایط طرفین مطرح شد ولی احساس می‌کنم که هم‌اکنون نیاز به آرامش و استراحت دارم.

این پیشکسوت کشتی فرنگی مازندران با بیان اینکه احتمال بازگشتم به کشتی عراق وجود دارد، تصریح کرد: صحبت‌هایی نیز برای در اختیار گرفتن سکان هدایت تیم ملی کشتی فرنگی تونس وجود دارد که در حال رایزنی هستیم.

شیرزاد با بیان اینکه در کشور عراق انسان‌های خوبی زندگی می‌کنند، اذعان داشت: آنها به من ارادت خاصی دارند، من نیز آنها را دوست دارم.

وی در ارزیابی از کشتی فرنگی ایران در مقایسه با کشور عراق تصریح کرد: ایران در کشتی فرنگی سرآمد دنیاست و در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، کشتی عراق قابل مقایسه با ایران نیست البته این کشور در حال رشد و ترقی است و امیدواریم در آینده به یکی از قطب‌های کشتی منطقه تبدیل شود.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول