اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعای خیر روزه‌داران اسباب پیروزی‌ها

سجاد انوشیروانی: المپیک برزیل را از امروز هدف‌گذاری کردم

خبرگزاری فارس: نایب قهرمان المپیک در رشته وزنه‌برداری گفت: من از امروز برای المپیک برزیل هدف‌گذاری خودم را انجام دادم و سعی می‌کنم در المپیک آینده با کسب طلا دل ملت خود را خشنود کنم.

سجاد انوشیروانی: المپیک برزیل را از امروز هدف‌گذاری کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سجاد انوشیروانی عصر امروز در جریان بازگشت از بازی‌های المپیک در فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کسب این موفقیت بزرگ را مدیون دعای خیر پدر و مادر و همچنین روزه‌داران مؤمن هستم که در لیالی قدر با دعای خودشان سبب شدند تا المپیکی‌های ما بتوانند کسب افتخار کرده و پیروزی‌های غرورآفرین را به دست آورند.

وی با یادآوری این‌که در این دوره از رقابت‌ها با حریفان قدر و بسیار جدی برای کسب مدال روبه‌رو بودم، تصریح کرد: المپیک لندن آوردگاه بسیار سخت و همچنین حساس بود که با عنایت خداوند متعال و دعای مردم و همچنین تلاش کادر فنی وزنه‌برداری توانستیم در این مسابقات درخشش داشته باشیم.

انوشیروانی در ادامه خاطرنشان کرد: هر چند از ابتدا امیدوار به کسب مدال بودم اما با دیدن رقیبان بسیار نفس‌گیر متوجه شدم که وزنه زدن در المپیک بسیار کار حساس و سنگینی است اما با روحیه‌ای که کادر فنی به ویژه رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و افتخار کشورمان رضازاده به ما می‌داد با توان مضاعف روی صحنه حاضر شده و وزنه می‌زدیم.

وی اضافه کرد: بعد از چند ماه استراحت خودمان را برای رقابت‌های آسیایی و جهانی آماده می‌کنیم و امیدواریم با توان مضاعف بتوانیم در صحنه‌های جهانی و بین‌المللی بار دیگر برای این ملت مایه بهجت و غرورآفرینی باشیم.

نایب قهرمان المپیک لندن بیان کرد: علاوه بر وزنه‌برداری که توانست تا حدودی رضایت مردم و مسئولان را فراهم آورد ورزشکاران ما در دیگر رشته‌ها نیز با تمام توان حاضر شده و انتظار داریم در دو روز آینده تیم کشتی آزاد و ورزشکاران مستعد در این رشته بتوانند بر تعداد مدال‌های رنگین کشورمان بیفزایند.

انوشیروانی ادامه داد: ‌بسیاری از ورزشکاران میدان رقابت المپیک را سکوی پرتاب برای توفیقات دیگر می‌دانند و ما نیز امیدواریم در المپیک چهار سال آینده بتوانیم با قدرت و توان مضاعف حاضر بوده و کسب افتخار کنیم.

المپیک آینده ناکامی‌ها را جبران می‌کنم

به گزارش فارس، سعید محمدپور نیز به عنوان نفر پنجم المپیک در رشته وزنه‌برداری گفت: در نهایت بدشانسی از رسیدن به مدال باز ماندم ولی تجربه بسیار خوبی بود تا در المپیک‌های بعدی بتوانم با درایت و تدبیر بیشتر حضور پیدا کنم.

وی افزود: با توجه به این‌که هنوز فرصت حضور در میادین جهانی و المپیک برایم تکرار می‌شود از امروز با تمرینات و کارهای مستمر تلاش می‌کنم تا در المپیک برزیل و مسابقات جهانی و آسیایی درخشش داشته و با حفظ آمادگی بتوانم برای ملت ایران مایه غرور و افتخار باشم.

در جریان ورود دو قهرمان خطه اردبیل بازگشتی از المپیک به فرودگاه اردبیل جمعی از مسئولان و ورزشکاران و علاقمندان این پهلوانان نامی به صورت پرشور از آنها استقبال کرده و این دو ورزشکار نیز بعد از ورود به شهر اردبیل با حضور در مزار شهدا با آرمان بلند شهیدان انقلاب و جنگ هشت ساله تجدید بیعت کرده و بر تداوم راه آنها تاکید کردند.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول