اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گلستان

5 پروژه در گرگان به بهره‎برداری رسید

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از هفته دولت پنج پروژه از شهرستان گرگان با حضور استاندار گلستان و جمعی از مدیران دستگاه‎های اجرایی به بهره‎برداری رسید.

5 پروژه در گرگان به بهره‎برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رئیس ورزش و جوانان شهرستان گرگان عصر امروز در آئین افتتاح آب‎بندان شهید صدوقی روستای محمد آباد و ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: اکثر قهرمانان و ملی‎پوشان در این مکان ورزشی تمرین می‎کنند و خوشبختانه در رشته قایقرانی سه ملی‌پوش از بانوان و یک ملی‎پوش از آقایان گلستانی در مسابقات ملی حضور دارند.

ابوالحسن طهماسبی با بیان اینکه قایقرانی به عنوان پایلوت در گلستان پایه‎گذاری شده است تصریح کرد: آب‎بندان محمدآباد با آب‎بندان بندر ترکمن متفاوت بوده به گونه‎‎ای که آب در بندرترکمن مواج ولی آب‎بندان محمدآباد راکد است و این مهم امنیت را برای ورزشکاران تامین می‎کند.

وی دسترسی به مرکز و فرودگاه گرگان را از مزیت‎های مناسب و مؤثر آب‎بندان محمدآباد برشمرد و ابراز داشت: داشتن این مزایا سبب می‎شود تا قایقرانی در گرگان از جایگاه خوبی برخوردار باشد.

افتتاح پنج پروژه شهرستان گرگان در پنجمین روز از هفته دولت با حضور استاندار گلستان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیرکل امور اقتصادی استاندار گلستان، فرماندار گرگان، معاون فرماندار گرگان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره‎برداری رسید.

هنرستان فنی و حرفه‎ای سرداران شهید گرگان، افتتاح مدرسه شش کلاسه جلین، بهره‎برداری از جایگاه سی‎ان‎جی جلین و افتتاح سالن ورزشی معلولان بهزیستی گرگان امروز با حضور استاندار گلستان و مسئولان دستگاه‎های اجرایی مورد افتتاح و بهره‎برداری قرار گرفت.

گفتنی است افتتاح و بهره‎برداری 749 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 2 هزار و 658 میلیارد ریال در گلستان انجام ‎شد.

همچنین آغاز عملیات اجرایی 80 پروژه عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 453 میلیارد ریال در گلستان در طی هفته دولت کلید خورد.

همچنین 625 پروژه عمرانی از مجموع 829 پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ‎زنی شد که از این تعداد 551 پروژه قابل افتتاح و 74 پروژه نیز کلنگ‎زنی شد.

از مجموع 829 پروژه تعداد 204 پروژه در حوزه اقتصادی افتتاح و کلنگ‎زنی شد و تعداد 198 پروژه قابل افتتاح و شش پروژه کلنگ‎زنی ‎شد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول