اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی

15 طرح عمرانی باشت بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت 15 طرح عمرانی باشت بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

15 طرح عمرانی باشت بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی چندین طرح در شهرستان باشت مورد بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی قرار گرفت.

در آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی شهرستان باشت در هفته دولت، علیزاده معاون توسعه منابع انسانی استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی و نوسازی مدارس، قلی‌پور فرماندار باشت و مسئولین محلی حضور داشتند.

فرماندار شهرستان باشت در حاشیه افتتاح این طرح‌ها ابراز داشت: 15 طرح در این شهرستان مورد بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی قرار گرفت.

علی‌اصغر قلی‌پور اعتبار طرح‌های افتتاحی را 32 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: اعتبار این طرح‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی تأمین و هزینه شده است.

*بهره‌برداری از 6 طرح به نمایندگی از همه طرح‌های عمرانی باشت

فرماندار باشت ادامه داد: شش طرح به نمایندگی از 15 طرح مورد‌ بهره‌برداری قرار گرفت.

وی مهمترین طرح‌های افتتاحی را چهار پروژه راه روستایی به طول 13 کیلومتر، سالن ورزشی بوستان، مدرسه دخترانه کوثر، سه باب نمازخانه، پروژه سنگی و ملاتی و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در 200 هکتار از اراضی کشاورزی بیان کرد.

مسئول ارشد اجرایی دولت در باشت به بهره‌برداری از راه‌های روستایی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: راه روستایی دلی‌رباط به طول چهار کیلومتر، راه روستایی ده‌بزرگ به گوهرگان به طول چهار کیلومتر و محورهای تلخاب بیدک در هفته دولت تقدیم روستاییان شد.

*کلنگ‌زنی سد پنبه‌زار باشت

قلی‌پور اظهار داشت: در هفته دولت سد خاکی پنبه‌زار در باشت با حضور مسئولین کلنگ‌زنی شد.

فرماندار باشت اعتبار اجرای سد خاکی پنبه‌زار را 18 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: اعتبار اجرای این طرح از محل اعتبارات ملی تأمین و هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این سد بیش از 200 هکتار از اراضی دیم منطقه به آبی تبدیل می‌شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح کشاورزی زمینه اشتغال چندین نفر فراهم می‌شود.

رئیس شورای اداری باشت اذعان کرد: ساختمان دهیاری بهره عنا، خانه عالم روستای بهره عنا و مرکز اطلاع‌رسانی باشت از دیگر طرح‌هایی بودند که امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

فرماندار باشت خاطرنشان کرد: دولت توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته و در چند ساله گذشته طرح‌های خوبی در باشت اجرا شده است.

انتهای پیام/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول