اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

بهره‌برداری از 51 پروژه دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری از 51 پروژه عمرانی و خدماتی دهیاری‌های استان آغاز شده است.

بهره‌برداری از 51 پروژه دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

ابراهیم جعفری ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: روستائیان برای ماندگار شدن در روستاهای خود نیاز به خدمت‌رسانی دارند.

وی اشتغال را از مهم‌ترین عوامل ماندگاری روستائیان در روستاها دانست و افزود: این مهم باید یکی از اولویت‌های مسئولان به شمار رود.

جعفری بیان داشت: دهیاران باید نقش خود را در این بخش به خوبی ایفا کرده و با ایجاد بستر لازم برای توسعه روستاها و افزایش ظرفیت اشتغال‌زایی گام‌های مثبت و مؤثری بردارند.

دهیاران نخستین حلقه اتصال مردم با دولت هستند

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دهیاران را اولین حلقه اتصال مردم با دولتمردان دانست.

جعفری از دهیاران خواست تا با ایجاد ارتباط هر چه بیشتر با بخشداران و مسئولان ادارات و نهادها در راستای توسعه و عمران روستاها تلاش کنند.

وی تصریح کرد: هرچه همکاری دهیاران با نهادها و بخشداری بیشتر باشد، تاثیرگذاری این ارتباط در راستای برطرف کردن مشکلات و توسعه روستاها مؤثرتر خواهد بود.

وی از مسئولان خواست تا با توجه به دسترسی کم روستائیان به ادارات و نهادها، کاهش مشکلات روستائیان و ارائه تسهیلات و امکانات به آنان را در اولویت‌ قرار دهند.

جعفری با بیان اینکه دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره خود را خدمتگزار مردم می‌دانند، افزود: یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات مسئولان برطرف کردن مشکلات و موانعی است که بر سر راه مردم قرار دارد.

اعتبار 10 میلیارد ریالی پروژه‌های افتتاحی دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت ابراز داشت: بهره‌برداری از 51 پروژه با اعتباری افزون بر 10 میلیارد و 200 میلیون ریال در دهیاری‌های سطح استان آغاز شده است.

وی افزود: اعتبار لازم برای اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی، قانون مالیات بر ارزش افزوده و درآمد دهیاری‌ها تأمین شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: 15 پروژه از این تعداد در کهگیلویه و 13 پروژه نیز در بویراحمد اجرا شده است.

جعفری عنوان داشت: پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در گچساران، دنا، بهمئی، چرام و باشت نیز به ترتیب شش، پنج، چهار، هفت و یک پروژه است.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل ساخت ساختمان دهیاری، غسالخانه، ساماندهی گلزار شهدا، بهسازی معابر و خیابان‌ها و احداث جوی و جدول است.

جعفری اجرای پروژه‌های عمرانی را در راستای خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به روستائیان دانست و یادآور شد: افزایش خدمت‌رسانی به روستائیان ضمن ایجاد رضایتمندی آنها، گامی مهم و مؤثر برای مهاجرت معکوس به روستاها است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول