اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

100 واحد مسکونی مددجویی در کردستان بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از بهره‌برداری 111 واحد مسکن مددجویان زیر پوشش این نهاد مقدس همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

100 واحد مسکونی مددجویی در کردستان بهره‌برداری می‌شود

قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی با صرف اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 140 میلیون ریال برای مددجویان زیرپوشش این نهاد احداث و به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند.

به گفته وی، 76 واحد از واحدهای مذکور از مصوبات سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان و 12 واحد نیز مربوط به مصوبات سفر رئیس‌جمهور است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: 23 واحد از 111 واحد مسکونی نیز جزو طرح مقاوم‌سازی هستند که در شهرها و روستاهای مختلف استان بهره‌برداری خواهند شد.

موسی‌نژاد اضافه کرد: 16 واحد از این تعداد در شهرستان سنندج، 16 واحد در مریوان، 12 واحد در کامیاران، 25 واحد در سروآباد، 13 واحد در دهگلان، 17 واحد در بیجار و 12 واحد آن در شهرستان قروه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی سرانه هر واحد مسکونی مددجویی مصوب سفر مقام معظم رهبری را 15 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: سرانه واحدهای مسکن مددجویی مصوب ریاست جمهوری هم 12 میلیون تومان و مقاوم‌سازی نیز 10 میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در ادامه به ساخت بیش از یک‌هزار و 200 واحد مسکونی برای مددجویان زیرپوشش این نهاد طی دو سال اخیر در این استان اشاره کرد و گفت: 830 واحد از تعداد مذکور جزو مصوبات سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان بوده است.

به گفته موسی‌نژاد، این واحدها با ارزان‌ترین قیمت و بدون استفاده از تسهیلات بانکی در بهترین شرایط ساخت‌و‌ساز به مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 15 میلیون تومان اعتبار این واحدها از محل برکات سفر رهبری و 8 میلیون تومان آورده مددجویان است که بخشی از آن نیز توسط خیرین تامین می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول