اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از 74 طرح عمرانی در میناب

خبرگزاری فارس: 74 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت با اعتبار 960 میلیارد ریال در شهرستان میناب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از 74 طرح عمرانی در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان پیش از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران گفت: در طول هفته دولت 74 طرح با اعتبار 960 میلیارد ریال در میناب به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدالرضا ناطق افزود: بهره‌برداری از سالن چند منظوره ورزشی شهید دادالله رحیمی، پروژه‌های عمران شهری، خانه بهداشت و راه روستایی از مهم‌ترین این طرح‌هاست.

ساختمان دهیاری روستای چاه اسماعیل با اعتبار 37 میلیون تومان، طرح هادی روستاهای چاه شیرین، زرتوجی و کنارترش با اعتبار 680 میلیون تومان و دبستان پنج کلاسه شهید نصیری لاری با اعتبار 3 میلیارد ریال و 462 مترمربع فضای آموزشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از مرکز درمانی تیرور از دیگر برنامه‌های سفر معاون برنامه‌ریزی استاندار به میناب بود.

در ادامه پروژه‌های هفته دولت هم‌چنین دبستان شش کلاسه شهید دقت با اعتبار 3 میلیارد ریال به صورت خیّری، توسعه شبکه آب شرب منطقه شهوار و جانشینی با اعتبار 900 میلیون تومان بهر‌ه‌برداری شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی میناب در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: در میناب 40 هزار مشترک آب روستایی وجود دارد.

پرویز نجاتی افزود: 70 درصد شبکه آب‌رسانی میناب فرسوده بوده و دارای مشکل است.

وی تصریح کرد: با اجرا و توسعه خط انتقال روستای شهوار به جانشینی و تجهیز یک حلقه چاه و 16 کیلومتر لوله‌گذاری، 812 خانوار از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بهره‌برداری از پارک آنامیس به مساحت 5 هزار مترمربع با اعتبار 2 میلیارد ریال و افتتاح خط 230 کیلو‌ولت برق میناب به سیریک با اعتبار 597 میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های سفر معاون برنامه‌ریزی استاندار هرمزگان به میناب بود.

معاون اداری مالی اداره‌کل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در آیین بهره‌برداری از سالن ورزشی چند منظوره شهید دادالله رحیمی در میناب با بیان اینکه این سالن در متراژ یک هزار و 180 مترمربع بنا شده گفت: در هفته دولت امسال 30 سالن چند منظوره ورزشی در هرمزگان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

غلامعلی دانشور افزود: برای احداث این سالن‌ها 45 میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک و دارایی هزینه شده است.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول