اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نیشابور:

104 پروژه عمرانی در هفته دولت در نیشابور به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نیشابور گفت: 104 پروژه عمرانی با 95 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت در نیشابور به بهره‌برداری می‌رسد.

104 پروژه عمرانی در هفته دولت در نیشابور به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، ابراهیم جدکاره صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی هفته دولت با انتقاد شدید از ضعف روابط عمومی ادارات در اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: تمام روستاهای بالای 100 خانوار تا پایان سال 92 گازرسانی می‌شود.

وی افزود: شب و روز در نیشابور فعالیت می‌شود و هم‌اکنون شبکه بهداشت به دانشکده تبدیل شده است و رشته‌های دانشگاهی افزایش یافته است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نیشابور گفت: آغاز به کار ساخت بیمارستان 320 تخت‌خوابی و خدمات‌رسانی به روستاها را از جمله خدمات نظام به نیشابور دانست.

جدکاره با بیان اینکه ادارات روابط عمومی‌های خود را در اطلاع‌رسانی خدمات نظام و انقلاب به مردم فعال کنند، تاکید کرد: در این ارتباط ادارات در هفته دولت گزارش عملکرد و خدمات خود را باید به مردم گزارش بدهند.

وی اظهار داشت: در کنار اطلاع‌رسانی باید ادارات در فعالیت‌های سازمانی خود بازنگری داشته و ببینند که آیا به شاخص‌های پیشرفت که داشته‌اند، رسیده‌اند یا هنوز فاصله دارند.

جدکاره خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی نکردن خدمات انقلاب اسلامی به مردم ظلم در حق نظام است و این ضعف اطلاع‌رسانی سبب بدبینی مردم می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نیشابور بیان داشت: 150 روابط عمومی، 40 خبرنگار و چهار نشریه محلی در نیشابور فعال هستند و در انعکاس اخبار خدمات دولت و نظام ضعیف بوده‌اند و این انعکاس ضعیف خدمات ظلم در حق کشور است.

وی با اشاره به ایجاد چند بخش جدید و چند دستگاه حساس و مهم که نیاز مردم در حوزه سلامت است، تاکید کرد: آیا این خدمات مربوط به نظام و دولت نیست.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول